tisdag 19 juni 2012

Ack Värmeland du Sköna...

Hej alla fina...
Hoppas allt är bra med er, här är det bra 
Idag kommer det lite bilder från en underbar
butik som jag besökte i helgen. 

 Rost Interiör
det blev en tur upp till Karlstad i Söndags,
och det kan jag säga att jag inte ångrar
Vilken fin Butik, 
Så här fint var det utanför butiken.

 Och inanför dessa dörrar så såg det ut så här,,
ja det var verkligen min stil in i minsta detalj,
fint och smakfullt inrett med gamla möbler och
fina saker.

 Ja ni ser väl själva,,,

 Bilderna hoppas jag gör en rättvis bild av hur fint det var,

 
 Här en vacker samling av vitt porslin, ser ni dom små vita burkarna
med svart text?
ja i alla fall så fick en sådan liten goding följa med hem
visar den en annan dag.


Vackra kort, linnetyg, trälådor,
ja hur mycket fint som helst.
Det var ett inspirerande och imponerande besök,
och gav mej väldigt mycket.
Här kommer länken till denna fina butik,
Klicka er in vetja!

 Omgivningarna runt omkring var inte så dumma heller
Vad sägs om detta vackra hus.,

 Så vackert,
åhhh detta besök lever jag länge på
Ler!!!

Hoppas ni all får en fin dag,
här tittar solen fram och jag hoppas att den fortsätter
med det,
Ta hand om er så ses vi och höres snart igen!

Kramar Kathrine...

17 kommentarer :

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon
mycket fint ! :)
vore kul att besöka...
Så fina hus ;)

Ha en fin fortsättning på midsommar veckan !

Kramar Sirpa

@nne sa...

nice shop! have a beautiful day, @nne

hemma hos lilla mej sa...

Bara så mycket fint du visar.Ja det lever man på en stund.Ha en fin tisdag ,Kram Rita ♥

hagagården sa...

Underbart fint!!!
Stor kram
Ninni

Katta sa...

Vilken härlig butik och vilket snyggt namn med :) Ha en bra vecka kram Katta

It's me sa...

What a great shop !!....have a nice day....xxx.....

Margareta sa...

Underbara bilder!!!
Vilken butik så fin och vilken omgivning.
Den butiken faller in i min smak också in i minsta detalj tror jag.

Här hemma leker jag mest idag med lilla Stina....hon är underbar också.

Ha det fint!
kram Margareta

VACKRA hem & interiör sa...

Ha en fin midsommar du också!!! Så inspirerande bilder på butiken. Får försöka få till ett besök jag också framöver.
Kram
Pia

VACKRA hem & interiör sa...

... så vackra bilder du visar från ditt hem och din trädgård också...

Anki sa...

Du ser, en tur till Värmland värmer hjärtat läänge *ler*
Verkar vara en helt underbar butik och trots att jag inte har så långt har jag inte varit där, hmm...shame on me! Kanske i sommar att det blir av!

Ha en fin dag vännen!
Kram kram!

Norrfrids Eija sa...

Det är en riktig juvel, Magnus butik! Hade förmånen att besöka herr Rost för några veckor sedan och blev hänförd! Så vackert! Tänk om vi kunnat vara där samtidigt också, skulle ha varit trevligt att byta några ord!

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Det ser jättefint ut! Dit vill jag verkligen åka. Kanske ska passa på att göra ett besök under semestern.
Kram
Marie

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Men så roligt att du har varit där, det är en helt underbar butik. Och så ligger det ju så fint där inne på gården. Roligt och se dina bilder, jag känner igen mycket.
Kramar
AnnaMaria

Bleudelavande sa...

Oooohhhh such a nice shop!!! I love that garden!!!!!
Have a nice evening.

Blommiga Rutan sa...

Det ser verkligen ut som en butik i min smak också!!!
Dit vore det roligt att åka någon gång, jättefint!

Kram Anncathrine

Hajan sa...

Var väl son dröm att få gå runt i den butiken.Så jättemysigt det verkar.Huset bredvid som Du oxå
visar.jag tänkte direkt på
Intåg i sommarhagen av Petterson-
bergers.,Frösön.
tack för titten

myrica sa...

Så fint och vilken affär.
Det är ju bara så gott att gå och titta i dessa fina affärer.
Gillar dina bilder.
Ha det gott
kram