lördag 23 april 2011

Påskafton...

Gomidddag alla söta....
idag är det Påskafton och jag bjuder på lite
bilder från min bakgård...
Bordet som ni ser på bilden, håller jag på att
renovera, det är så skönt väder så jag står ute och
skrapar....
Det skall bli vitt!!!
vad trodde ni???
.
I bakgrunden skymtar
Grannens underbara uthus, det har vart
en gammal cykelverkstad, som håller på
att förfalla, om ni visste vad jag önskar att jag ägde
denna kulturskatt, då skulle jag ha
en antikbod där!!!!
.
Ser ni vilka vackra bågfönster!!!!! .
.

Lite nyinköpta penseer som skall planteras i nån bunke... och snart skall vi äta en god Påskmiddag! .

.

Önskar er alla en Underbar Påskafton! .

Kram Kathrine...

19 kommentarer :

Unknown sa...

Vad mysigt att i alla fall få blicka ut över något så grannvackert ~~~ och spinna drömmar omkring ~~~

Smaklig måltid :-)
Här hade vi tacofest igår, så jag är mätt än *fniss*

Kram, från Eva

hemma hos lilla mej sa...

Ååååå bara så underbart vackert.Ja idag är det bara så härligt ute.Ha en härlig dag vännen.Stor Påskkram Rita ♥

(eddas) sa...

Så koselig der hos deg,ja hadde vært toppen med en antikk hall:)
klemklem

Hanna sa...

Glad påsk.
kram
Hanna

Unknown sa...

Så vackert det var. Fråga om du inte kan hyra det och använda det :)

Ha en fortsatt skön och glad påsk

Kram Maria

It's me sa...

Happy easter weekend darling...love love love Ria...xxx...

Antonia sa...

Glad påsk Kathrine!
Kram Antonia

himlaverket sa...

Önskar dej åxå en skön påsk,
ljuvligt litet bord,,,,
kram ullamaria

Hammarsbacken sa...

Underbart bord! Önskar jag kunde få tag på ett liknande. Ha en fortsatt trevlig påsk.
Kram Sonja.

Uttan sa...

Har Du frågat Du kanske kan hyra in Dej i Cykelverkstaden?

Önskar Er en fortsatt Fin Påsk!

Kramar från Oss!

Bonjade sa...

How beautiful your garden table is.....love the white....and love your flowers.
Those windows are georgeous.
Fine easter days

desde my ventana sa...

Happy Easter days,
HUgs

Cecilia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Men jösses vilket uthus, kan ni inte dra om tomtgränsen!! Det får du fråga grannen, vilket ställe för en butik! Jättefina trädgårdsbilder, förstår att du gärna är ute.
Påskkramar
AnnaMaria

liven sa...

Åh ja så fint....
og det var også bordet ditt!
Liker så godt slike bord....og tenker det blir fint i hvitt :o)

Ha en fin dag Kathrine :o)

Katta sa...

Vad läckert förstår att du skulle vilja ha butik där. Vem vet vasd som händer en dag :) God fortsättning, Katta

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det är så ljuvligt nu!! Tänk att det blev så härligt väder nu när man äntligen får vara ledig några dagar. Fina saker har du lagt in i butiken också. Synd att madonnnan hann bli reserverad;-)

Önskar dig en fin fortsättning på påskfirandet!
Kram,
Regina

Elsa och Helena sa...

Vilket fint bord och utsikten är det inget fel på heller! Det är härliga vårdagar nu. KRAM Helena

Nostalgia sa...

Vakre bilder :-) Nydelig bord... synd at ikke grannen bare gir bort boden til deg , du hadde sikkert laget den vakreste butikk der !

Ønsker deg en forsatt fin dag !
Klem, Nostalgia

skifferhuset sa...

Förstår om du skulle vilja äga den där cykelverkstaden... t.o.m jag gick igång på den av att bara se det lilla! Hoppas ni har haft en fin påsk! Kram Iréne