tisdag 26 april 2011

Färdigmålat

Gomiddag...
på er alla söta bloggvänner!
Nu är den gamla gruppen färdig målad...
Är ganska nöjd med resultatet..
.Kommer att lägga ut den på blocket idag
ifall någon är intresserad!!!
.Vilken Påsk vi haft helt underbar, varvat med God mat, loppis
trädgårdsfix och lite matsal...
.Lite vita peenser har fått komma ner
i den gamla soppterrinen...
.
Och lite mera vitt i järnurnan,, påskliljorna som jag hade satt
ner innan Påsk, har blommat ut!!!
så då blev det lite vita peenser istället.
.
Lite Loppisfynd har det också blitt i helgen, Vita tallrikar i
Fajansporslin, en underbar sockerströare i vitt porslin, en
vit kanna och ett gammalt vitt stop,
dessa saker åker ut på Butiken i morgon!!! Så Passa på att kika in!
.
Har satt lite vitsippor i det vackra stopet från Gustavsberg... nej nu skall jag ta mej ett Bad!!!! Så vi hörs i morgon igen!!! Tjingeling!!!!. .
.

Hoppas ni får en fin dag!

Kram Kathrine...

16 kommentarer :

rustik charm sa...

Hej Kathrine.
Massa fina bilder du visar och vilket fint bord:)
Ha en fin dag.
Kram Kristina

Country Hill sa...

Tack snälla för Din fina kommentar, pärlhyacinterna växer som ogräs i min rabatt just nu så härligt.
Så fin den blev utegruppen när Du målat den och så mycket fint Du hittat och den vackra terrinen med vita blommor gillar jag verkligen.
Ha en fin dag!
Kram Lena

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad fin din utegrupp blev när du har målat den .Bara så fin.....Vad snyggt med vita blommor i vackra soppterrinen och järnkrukan.Önskar dej en fin tisdag.Kram Rita ♥

liven sa...

Heisann!
En kjempefin gruppe!!
Skulle så gjerne hatt den her....men det blir nok dyrt med porto :o)
Koselige urner med planter hos deg....senere i uken skal jeg plante litt mere også...nå er her bare maling, maling..!!

ha en fin dag Kathrine

Frøken Anker sa...

Sikke nogle skønne ting, du viser på din blog. Jeg skulle bo nærmere dig :-)

Påsken har været helt vidunderlig dejlig. Også i dag er vejret bare smukt.

Hav en dejlig ny kort uge :-)

Anneli sa...

Hejsan.

Vilket arbete att måla en sådan grupp!
Alla spjälor och ribbor.

Mycket fint har du hittat, den vita kannan gillar jag!

Kram Anneli.

skifferhuset sa...

Fina bilder och så snygg utegrupp! Soppterrinen så vacker med blommorna i! Kram Iréne

hagagården sa...

Hej
Vilken underbart fin ute grupp du har målat,och jag undrar fall den vita sockerströaren är till salu och vad tar du för den isåfall?jag åker till stockholm i morgon så jag kan inte kika in i din fina bloggbutik i morgon.
Kram o ha en fin kväll.
Ninni

It's me sa...

Wowwww...nice the white set.....lovely evening...love Ria.....xxx...

Hammarsbacken sa...

Fina saker. Kul att du haft en trevlig påsk. Det har jag med. Vädret har ju varit utan dess like... Ha en bra kväll. Kram Sonja.

Fairytale sa...

Så fin trädgårdsgruppen blev. Gillar verkligen din soppterrinen med de vita blommorna.
Ha en fortsatt skön vecka!
Kram Tina

jessikan sa...

Dina bilder är lika fina som vanligt och utegruppen är precis en sån som jag skulle vilja ha. Står på önskelistan:)

Kram J

Roses & Angels sa...

Gruppen är helt underbar synd att man har så liten balkong. Hoppas du haft en fin påsk. Kram

Viola sa...

Möblen blev verkligen så fin, hoppas du haft en bra dag, är hemma igen för imorgon är det jobbardag, kramen

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken rar trädgårdsmöbel, den är jättefin. Den gamla ihoplappade soppterrinen fick mitt hjärta att klappa lite extra, så fint att plantera penséerna däri. Å fina fynd har du också gjort. Jag kikar in i morgon=)

Ha en fin onsdag!
Kram,
Regina

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå där, åh vilken urfin sittgrupp!!! DEn kan inte bli svårsåld!!! Och en sån vacker soppterrin... Mari.