lördag 30 april 2011

Mariefred del 2...

Godmorgon alla underbara..
Idag firar vi Valborg och jag och mannen i mitt liv
skall åka och kika på eldar, sedan blir det
lite god mat förstås!
Här kommer del 2 av Besöket i Mariefred.
Det första jag besöker när jag är där är
Jerners rum...
Vilken underbar inredningsbutik!
.
Både jag och Anna blir helt tagna när vi kikar runt!
Här stoltserar Anna på en av butikens vackra
stolar.
Min Lilla Anna som nyss blitt Mamma till
Lilla Theo!!!
Och jag som blitt Mormor på Gamla dagar!
Så roligt!!!!
.

Butiken har ett blandat koncept med blommor,, möbler och en massa fint, det först man möts av är detta vackra utanför.. Och jag vill ha alllt!!!!! Så klart! Ler!

.

Väl inne i butiken blir man helt salig,, kolla in vad fint!!! precis i min smak! .

Det finns även industridesignade saker som dessa läckra plåtlampor,,, och mycket mycket mera!!! Ni som inte vart där! Åk Dit!!!! Ni kommert inte att ångra er!!! I morgon kommer det en del 3, då får ni se vad jag shoppade. .

Önskar er alla en Underbar Valborg!! Kram Kathrine...

14 kommentarer :

It's me sa...

Great shop !! ...lovely day darling....love Ria....xxx...

hemma hos lilla mej sa...

Grattis Mormor vad skoj ♥Åååå vilken underbar butik.Gillar när det finns gott och blandat.Blommor och grejer.Vad spännande att få se vad som fick följa med dej hem.....Önskar dej en skön och härlig valborg vännen.Kram Rita ♥

Anneli sa...

Hejsan.

Mysig butik!
Tack för tipset, vore kul att besöka.

Ha en fin och solig valborgshelg,
Kram Anneli.

barbrok sa...

Ja dit måste det bli en utflykt, helt klart! Känner igen känslan "vill ha allt" Brukar tyvärr lyckas få med mig nästan allt också.
Ha en bra kväll
Barbro

bakom berget sa...

Vilken fin butik! Mariefred är ju en sån mysig liten stad, så dit åker man ju gärna på en utflykt. Nu när jag tänker på det, kommer jag på att det är ju tio år sen jag var dit sist! Då kan det väl vara på tiden snart.
Ha en härlig helg! Kram Åsa.

Unknown sa...

Vilken butik! Det är helt i min stil ;)

Ha en skön valborg
Kram Maria

Fairytale sa...

Ser ut att vara en jättemysig butik. Faller mig helt i smaken.
Önskar dig och mannen en riktigt härlig och mysig Valborg!
Kram Tina

Elsa och Helena sa...

Jisses vilken härlig butik, dit vill jag också åka. Önskar dig en mysig Valborg med mannen och så himla söt Anna är!!!

KRAM Helena

Roses & Angels sa...

Det verkar vara en butik i min stil. Tack för din kommentar om buren. Det var ett bra pris på den också. Önskar dig en fin Valborg kram

Puumuli sa...

Ha en trevlig valborg!

Kram
Sari från Puumuli

Tinas bo sa...

Grattis mormor!
Vad kul!

Mysig butik!

Ha en härlig Valborg!

Kram Tina

Vitt hus med svarta knutar sa...

Min mor bor i Mariefred, så jag försöker att göra ett besök i butiken Jerners Rum när jag är där. Tror aldrig jag gått därifrån tomhänt;-)

Vilken fin dotter du har och så gosigt med lilla Theo!

Önskar dig en skön Valborg!
Kram,
Regina

liven sa...

En koselig butikk du har besøkt!!
slike liker vi :o)
Grattis som mormor...heldige deg!

Ha en fin kveld :o)

Katta sa...

Urläcker butik där skulle man vilja gå runt och shoppa även utsidan ser fin ut. Har du verkligen blivit mormor på gamla dar? har känslan att du är en ganska ung mormor ändå ;) Kram Katta