torsdag 21 april 2011

Glad Påsk...

Till er alla underbara söta....
.Har fixat ett litet rede på vågskålen...
lite ägg, och en liten marsipankyckling
på toppen..
.
Jag älskar marsipan...
och gärna doppad i mörk
choklad
Jamie!!!! .
.
Lite påskgodis, måste man få unna sej så här till
Påsk...
. Ja nu är man ledig i fyra dagar helt underbart....
och bara få vara hemma och
mysa...
.

Kanske det blir en sväng till Blåkulla! Ler!!

Så här lite innan firandet,

kommer jag att lägga ut lite nytt i bloggbutiken bla denna gamla madonna i gips...

http://fagel-blabutik.blogspot.com

och lite till!

Så Varmt Välkomna in och kika!

.

Önskar er alla en underbar

Påsk!

Kram Kathrine...

29 kommentarer :

bakom berget sa...

Vi har samma smak när det gäller godis hör jag! Jag bara ääälskar mazipan och choklad. Hoppas du får en jättefin och GLAD PÅSK! Kram från Åsa.

Unknown sa...

Ha en härlig och glad påsk!
Kram Maria

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Godis måste vi ha när det är påsk, sen blir det desto mindre.
Önskar dig en riktigt
Glad Påsk
Kram goa bloggvän
AnnaMaria

GroLinda sa...

Marsipan er nam nam ;o) Ønsker deg en riktig fin og god påske og nyt dine fridager ;o)
Klem fra Gro :o)

Hulda sa...

Ønsker deg også en riktig fin påske! Så skjønt med reiret med egg i vekta. :)

Sylvia sa...

Lovely Easter post, Kathrine !
Wish you a happy Easter time,
Sylvia

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Klart man får unna sig lite till påsk :)

Det var längesen jag besökte din webbutik, måste ta mig en titt och se allt fint du lagt ut!

Glad påsk :)

@nne sa...

Have a sweet easter weekend, @nne

Fleurette sa...

Hello my dearest Kathrine, Wish you and your family a Happy Easter!!!! Beautiful photos!!
Warm hugs
Fleurette

Hammarsbacken sa...

Fint påskpynt! Ja men visst, godis hör påsken till. Jag tänker unna mig mycket:) Ha en trevlig och solig påsk. Kram Sonja.

Sologbolig sa...

Herlig påskepynt og gotterier. Eg har vert noen dager i Roma, og er nettopp komt heim til alle mine påskagjester. Ønsker deg ein fin påske. Klem.

Elsa och Helena sa...

Åhh så mycket godis! Mums ska också gotta mig rejält en av påskdagarna:)

KRAM Helena

Fairytale sa...

Klart att man får unna sig lite påskgodis :)
Vad fin påskpynt du gjort.
Önskar dig en riktigt härlig påsk, kanske ses vi på Blåkulla *ler*
Kram Tina

jessikan sa...

Glad Påsk på dej med fina!

Nu SKA man äta godis, det är nästan straffbart att inte göra det i påsk :)

Kramen

Viola sa...

Ville titta in för att önska GLAD PÅSK,

kramen VIOLAN

It's me sa...

Happy easter darling....love love Ria...xxx..

Margareta sa...

Önskar dig en riktigt glad och fin påsk!!
Tack för dina alltid gulliga kommentarer!

och godis får vi äta i påsk.....

Kram Margareta

Mycket annat & lite betong sa...

Sitter här och tittar på bloggar och unnar mig godis!

Ha en riktigt härlig påsk!
Agneta

Ett ögonblick sa...

GLAD PÅSK till Dig också!

Så kul, jag har också gjort ett litet rede av ris och lagt i vågskålen:) fast utan marsipanägg:(
Hoppas du får en riktigt härlig Påskhelg!

kram lisamaja

Skogslyckan sa...

Har skickat dig ett mail!
Önskar dig och din familj en underbart skön påskhelg!
Kram Pia

Puumuli sa...

Ha en skön påsk!

Kram
Sari från Puumuli

PRINCESSGREENEYE sa...

Vielen Dank für Deine lieben Osterwünsche - sie bedeuten mir sehr viel !!!!
Die Maria mit dem Kind ist unglaublich schoen !!!! Ganz liebe Grüße aus Deutschland schickt Dir von Herzen
Jacqueline

All Seasons sa...

Have a wonderful Eater weekend, enjoy this days with the people you love..
Hugs,
Patricia

Fröken Tindra sa...

Måste erkänna att jag just nu inte kommer på var jag fått tag på påskbilden... Men ta den gärna för den bör vara från en gratissida.
Önskar dig en riktigt Glad Påsk!
Kram!

Evashusotorp sa...

DETSAMMA till dig!
Kram
Eva

Pia sa...

Vackert fågelbo, som någon tippa har gjort i din vågskål! Och fina ägg har den laggt!

Tack det samma, GLAG PÅSK!

Kraaam!
-Pia-

Bland Mossa och Tegelsten sa...

Hej Kathrine :)
Så mysiga bilder..och ljuvligt fågelkvitter!
Önskar dig en riktigt fin och härlig..ledig Påsk! =)
Kramar Therese

Nordisk gammelt sa...

Du ønskes en skøn påske.

Rose Garden Malevik sa...

Hej Kathrine
Så mkt fint du har nu :)
GLAD PÅSK
å missa inte det

S
T
O
R
A

P
Å
S
K
P
A
R
T
Y
T

VÄLKOMMEN :)
Håkan