måndag 15 december 2014

Morgondagens Nyheter

God Middag, 
får börja med att tacka för alla
 Gratulationshälsningar,
på min Födelsedag,
Blir så glad!
Här kommer en presentation av
 Morgon Dagens Nyheter
i Min Butik,
Gamla Stjärnljusstakar
i rött,

 Så fina,
Klicka 
gärna för att se bättre
bilder!

 Gamla Julgransprydnader,

 Ett gammalt fat i Fajance,
mera gamla Julgransprydnader,

 En fin Gammal Gris kanna från
Rörstrand,

 En Fransk gammal Sandstenskruka,

 En nygjord Vaddtomte 
av Jenny Lauber,

 En fin vaddflicka,

 En gammal spetsgardin,
snygg att ha hänga för ett fönster,

 Lite närmre bild på Gardinen,

 Och en Gammal Fransk
Kyrkoljusstake från
Vintage Nina,
Så fin,
Och lite till!
Så Kika gärna in i min Butik 


En fin Vecka till er!

Kramar Kathrine...

4 kommentarer :

helle sa...

Nej men stort tillykke med dagen i går Kathrine! Hav en fin uge

kram Helle

LissasVita sa...

Hej...så längesedan jag var i bloggvärlden ...men här är några jag känner igen....så fina gamla julprydnader du visar....minns de där från barndomen....Bloggar lite igen ...tycke jg har en del att dela med mig av... :)/7 Kramen Lisbeth

Anonym sa...

Hej vad är det för pris på gardinen? Den är så vacker! Vilket allt du säljer är! Men Elin

House and Garden by Bia sa...

Jag gillar ju spets...och den gardinen var ju jättefin;)...
Hoppas allt är bra så här i julruschen !
Kram bia