torsdag 11 december 2014

Lite Mera Julsaker

God Middag,
Hoppas allt är bra med eder,
Här har man bakat lite på Morgonen,
Hallonsnittar,
MMM I love Them,
Sedan har jag lagt in lite mera
Gamla Julsaker i min Butik,

 en ask med Gamla Julgranskulor,

 Om man inte vill hänga dom i Granen,
kan man bara ha dom står framme
i Kartongen,

 En gammal Kanna,

 En gammal Flugsvamp,

 En vacker guldfärgad kula med 
Cerise och blått på,

 En stor hela 10 cm 
Är denna fina Gamla Kula,

Och så den gamla Kartongen igen,
med dessa fina,
alla Julgransprydnader är i glas,

 Så Varmt Välkomna in i min butik
Hoppas ni alla får en fin Dag!


Kramar Kathrine...

5 kommentarer :

House and Garden by Bia sa...

Dom julgranskulorna påminner om min mammas, som vi hade i granen när jag var barn ;))...ha en fin helg!
Kram bia

Katta sa...

Å vad vackert det är med riktigt gamla julgranskulor!! Bra att ställa fram dem som du gör så de håller ett tag till, i granen kan man ju ha annat. Kram Katta

Meta sa...

Så många fina saker du har i din butik Jag njuter. Kulorna har jag i en ask vi får inte plats med gran nämligen.
Önskar dig en fin fredag och tredje advent
Kram Meta

Hajan sa...

Sak samma här, alla saker finns kvar och De får plocka lite när de kommer och hälsar på.
har barac en pyttegran, men det är Julkänslor i allafall

john sa...

Lovely images Kathrine ! Happy 3rd weekend of advent.....Gail x