måndag 8 december 2014

Morgon Dagens Nyheter

Godmiddag kära Läsare,
Då var det dax för en presentationen
av Morgondagens Nyheter,
i min Butik
Gammal Barockkrona,
med 3 ljushållare så fin,
läggs in i min butik I morgon Tisdag,

 Gammalt Vadderat pajsleymönstrat täcke,

 Gammal Trälåda som tillhört
 en gammal Köpmannadisk,
snyggt att ha en gran i tex,

 Gammal Fransk Mjölsäck med 
Rött Monogram,
V L

 Gammal Allmoge häst i trä,

 Vaddtomte,

 Vaddflicka

 Gammal Docka med tygkropp
och Huvud i Porslin en sk 
China Head,

 Gamla Julgranskulor i silver,

 Kommer att läggas ut 3 gamla askar med
Silvriga kulor,

 Så fina!

 Klicka gärna på bilderna för
att se bättre,

 ******
 *******

 Gamla Porslinsfåglar,

 ******

 Ett gammalt Lamm,


 Så charmigt,


 Lite mera Julgransprydnader
i form av silvriga ekollon,
ja och lite mera 
så kika gärna in i min Butik


Fin Ny vecka till er!

Kramar Kathrine...

5 kommentarer :

Solstrimmor sa...

Åh vad jag gillar ekollonen!!

Ha det fint!
Kramar från Eva-Mari

House and Garden by Bia sa...

Så himla charmigt täcke...jättefint<1
Önskar dej en fin start på nya veckan;)
Kram från bia

It's me sa...

Have a Nice week....enjoy december love Ria...!...x!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag ska absolut kika in, det gör jag varje tisdag. Täcket är så fint, och alla gamla julprydnader, så vackra.
Kramar/AM

Här är gudagott att vara ! sa...

Himlars så mycket fint !
Flera av sakerna hamnar direkt på min önskelista.
- Kul att du gillade min adventsstake :)
Kram och ha det gott ! / Anneli