torsdag 14 oktober 2010

Tacksamhet........

Godmorgon......
alla underbara,
och tack för alla vänliga ord
här på min blogg...
jag blir så glad....
Dessa vackra rosor fick jag av min man igår
han tyckte jag verkade lite nere
så han ville pigga upp mej lite..
Tack min underbara...
.
Och nu står dom härinne på bordet i våran
matsal......
och jag bara älskar dess färg..
Tack Ninni för att du ville göra dessa underbara änglavingar till mej.....just nu hänger dom här.... Gå gärna in på Ninnis fina och inspirerande
Ett vackert kort fanns med..... Åh så fint... Önskar er alla en fin Höstdag! Kram Kathrine...

30 kommentarer :

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Godmorgon.
Vilken snäll man du har, det var omtänksamt och ge dig blommor. Så fina änglavingar, det var en ny modell. Skirt och vackert.
Ha en fin dag nu vännen
Kramar
AnnaMaria

Country Hill sa...

Så vackra rosor och så fina vingar! Såg det vackra täcket hos AnnaMaria vilka fina färger.
Ha en bra dag här regnar det!
Kram Lena

hagagården sa...

Hej
Men så gulligt av din man att komma hem med lite rosor till dig,roligt att du blev nöjd med vingarna.
Många kramar från mig till dig!!!
ninni

Vintage sa...

Underbar inspiration här inne! Nu följer jag dig.Vilken snäll man du har! Ha en underbar dag!Kramar Susanne

Madame Morell sa...

Godmorgon! Go man du har. Jag är inne och kikar hos dig också då och då, och du, tack för att du kommenterar hos mig. Blir glad!
Kram kram

Pia sa...

Oj, så gulligt av din man! Och tänk, han är inte blind, som jag tycker så mången annan man verkar!!!


Vackra änglavingar!

Kraam/Pia

Penseldraget sa...

Så himla gulligt av din man och rosorna är så vackra...vingarna är bedårande söta där dom hänger...
stor kram pia

Elsa och Helena sa...

Vilken snäll och omtänksam man du har! Rosor, tenn och änglavingarna...såå snyggt!!

KRAM Helena

Uttan sa...

Ja nog är det höst....det snöar av löv utanför just nu...men ändå så vackert.
Underbart att få blommor,det betyder så mycket att ha en fantastisk Man i sitt liv.

Önskar Dej en fin dag!
Kram!

Evashusotorp sa...

Vackra blommor och vackra vingar, så skira.
Hoppas din ork och lust snart återvänder till dig.
Kram

Anonym sa...

Så nydelige roser du har fått av mannen din,nydelige bilder og vinger.
Klem Mette.

Gammel stil sa...

Så fantastisk fin! NYDELIGE bilder! Som alltid:) Du er så flink til å ta vakre og rene bilder:) Vi er ikke så flink på akkurat det.. Elsker bloggen din, og vi får masse inspirasjon i hvert eneste innlegg:) Hurra for deg:)

Klem fra oss:)

It's me sa...

Beautiful roses Catherine.....i like them...yous sweet sweet husband to bring these home for you......lovely day love Ria....

Emilies interiør sa...

Vakre blomster og så flott du har det! Den klokken... sukk.. så fiin!!

Viola sa...

En mycket omtänksam man du har där hemma...ljuvliga rosor att glädjas åt, ha en fin dag, kram

Myricas Farmor sa...

Det är så fint med blommor Jag brukar köpa blommor till helgen.
Det är så fint.
Ha det bra
kram

vita drömmar och svarta tassar sa...

Klart du får fina ord för du har alltid ett vänligt ord över...
Tänk så gullig man du har va rädd om honom

Ha en skön kväll
kram wivi

bakom berget sa...

Så vackra rosor! Gulligt av din man.
Hoppas du får en skön kväll! Kram Åsa.

Vita små hjärtan sa...

Vad gulligt av honom, sånt behöver man ibland!
Så fina vingar!
Kram på Dig rara du...

Sirpa sa...

Helt underbara rosor, vad snäll han är! Mycket fina vingar har du fått!
Har en fin kväll och en mysig fredag!
Kram Sirpa

Margareta sa...

Vackra rosor i vacker kanna..Att få lite blommor kan göra så mycket.....
Vingarna är så fina. jag har också ett vingpar nu.Kanske jag ska ge bort det...Men inom familjen.Underbara.

Ha en fin kväll!
Kram Margareta

Roses & Angels sa...

Så vackert du gjort med rosorna du fått. Så snäll din man är. Underbara bilder vännen kram

Tigris Predikantan sa...

Så vackert du gjorde med de vackra rosorna!
:)

Frøken Jægers Hus sa...

Snillen mannen! Så koselig med blomster:) Bildene er så fine, nydelige bilder fra et nydelig hjem.
Jeg har fått varene mine og er kjempe fornøyd! Tusen takk! De røde monogrammene kommer til å gjøre seg godt til jul. Da skal de få komme i kjøkkensofaen min:)
Ha en god kveld!
Klem, H

Linnea sa...

Vilken underbar man som kommer med rosor när du verkar behöva lite omtanke. Fina vingar oxå.

Kram Helena

Ewa`s Galleri sa...

Vilka fina rosor,omtänksam man du har
Ha en skön helg

Skogslyckan sa...

Så gulligt av mannen, man blir så lycklig av de blommor man får helt spontant, när det inte är födelsedag och liknande. Det är kärlek det!
Kram Pia

Norregård sa...

Så fina blommor, ljuvliga i lilla kannan!!!

Ha en bra fredag;o)
Kram Malin

Unknown sa...

Tack för din titt hos mig.
Så snäll man du har, uppskattas när dom kommer med små kärleksbevis.
Vingarna var också fina ska allt kolla in hennes blogg, tack för tipset.
Kram Ing-Britt

The Rustic Victorian sa...

How beautiful, your man is a good man.