tisdag 12 oktober 2010

En Vacker dag....

Godmorgon......
Igår var en underbart vacker dag...
och utanför mitt fönster så
visade solen sej från sin bästa sida,
och det är så vackert ljus så här
på senhösten....
Nåt alldelles speciellt..
Solen skiner in på min vackra kudde....
sydd av ett gammalt lakan. Idag kommer jag att lägga ut lite nytt i min lilla bloggbutik. Som denna theservis i tre delar Så fin..... Vackra Gamla Handdukar i linnedamast aldrig använda, med ljuvliga monogram KS.... och lite mera såklart.... Önskar er alla en fin Dag! Kram Kathrine

25 kommentarer :

hagagården sa...

Godmorgon.
Ja det är himla vacker nu på hösten med alla vackra färger och solen som lyser så fin på dom.
vilken fin kudde du har sytt.
Kram o ha en fin dag.
ninni

@nne sa...

Enjoyed your sunny post and beautiful pictures to start the day! Love to you, @nne

Skogslyckan sa...

Ljuvlig morgon! Frost och dimma här. Kom precis hem efter en liten promenad med kameran. Denna dag blir arbete vid datorn, så då behöver man få en bra start...
Kram Pia

Anneli sa...

Hejsan.

Härlig höstmorgon här med!
Kallt och en dimma som nu lättar över stan.

Mycket vackert skåp ni slitit med, men fint blev det!

Ha en fin dag,
Kram Anneli.

Country Hill sa...

Javisst är det härliga dagar nu!
Oj så mycket fint, måste kika in i butiken.
Ha en bra dag!
Kram Lena

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fina bilder det blir när solen lyser in, sen har du så fina saker och fota också. Här är också sol, men jättekallt.
Ha en fin dag
Kramar
AnnaMaria

Katta sa...

Så vackert med solen som kikar in, det är så vackert när den lyser genom de gula löven nu. Vilket otroligt vackert skåp du visar i förra inlägget. Kram Katta

Uttan sa...

Hej!
Ja hösten är underbar!
Och morgonen är fantastisk.....att få vakna till ännu en dag och att hinna få njuta av morgontimmarna utan att behöva stressa....härligt!

Så fint skåpet är som Ni gjort i ordning....avis blir Jag;) har lite målerijobb framför Mej men kommer liksom inte igång.

Hoppas allt är bra!

Kramar!

Fleurette sa...

Hello my dear Kathrine,I wish you a beautiful autumn day and thank you for your visit to my blog:)
Big hugs
Fleurette

HÖNSHUSET sa...

Hej hej!!

Så fina bilder!!! O vilken fin kudde du sytt - verkligen jätte fin!!

Ja då får man titta in i lilla butiken idag:)

Önskar dig en härlig dag!!

Kram gunilla

Sirpa sa...

Visst är det härligt med sol och vi får njuta av det idag också! Måste titta in till din butik! Mycket fina saker!
Har en fin tisdag!
Kram Sirpa

rustik charm sa...

Hej.

Underbart med höst tycker jag, den är så vacker:)

Mycket fin du visar, får ta mig en kik i butiken din.
Ha en bra dag.
Kram Kristina

Myricas Farmor sa...

Det blir så fina bilder när man kan fånga solens lekande strålar, underbara bilder.
Ha en bra dag
kram

Anonym sa...

Nydelige bilder.
Mette.

Betty sa...

Håller helt o hållet med dig ang. hösten. En del platser jag dagligen ser har verkligen fått ett helt nytt uttryck med alla vackra löv.
Försöker att stanna upp ofta o njuta (o lukta).

Må så gott ! Kramar från Betty

Gammel stil sa...

Sååå nydelige bilder!! Flinke du! Det er helt fantatisk:) Tusen takk for en koselig kommentar:) Vi blir så glad:)

Klem:)

Bonjade sa...

Is there tea in it....?
Oh I would love to drink one cup with you.
Fine day

Evashusotorp sa...

Fin kudde du sytt, höstsolen skiner här oxå men det blåser isvindar.Ha en bra eftermiddag och kväll.
Kram
Eva

Unknown sa...

Vilken vacker dag! Å vilket härligt ljusspel solen skapar! Å vackra ting visar du också! Riktigt ögongodis!Pst. härlig musik du har! Ha det gott. Kram Lenita

It's me sa...

What a nice things......have a happy evening.....lots of love Ria....

Huset vid ån sa...

Åh, Vad många fina inlägg jag har missat hos dig nu när jag varit "borta"....

Jättefina bilder!
Må så gott!
Kram Therese

Viola sa...

Har haft ännu en fin dag...man blir så glad när solen lyser och ihop med naturens färger är det så vackert just nu...ha en skön kväll, kramen

Mitt_Inre_83 sa...

Tack för kommentaren om min sida.. :) alltid roligt o höra :)... Ha en fin dag imorn / Bernice

annika sa...

Så många vackra gamla broderier.
Såg också ert underbart fina skåp som din man har målat...vilket jobb och så fint det är.
annika

Vita rosor och förgätmigej sa...

Nästan poetiskt när du framställer det sådär! :0) Visst är det underbart när solen tittar fram, man blir som en ny människa varje gång.

Jag har inte mer av det tyget som just den där kudden är sydd i men jag kan såklart sy upp samma modell i något annat tyg. Vilken färg skulle du vara intresserad av i sådana fall? Jag kan sy upp en provkudde så du får se hur den skulle se ut :0).

Kram/ Anna