måndag 4 oktober 2010

My Guestroom......

Godmorgon alla därute.......
hoppas ni haft en fin helg!
Det har jag.
Idag tänkte jag visa lite bilder från vårt
gästrum.
Framför fönstret har jag ställt en gammal
korgkista som jag förvara lite kuddar och
täcken i....
En gammal järnsäng köpt på blocket.....
ja det är mest gamla saker som jag plockat ihop
spegeln, och nattduksbordet har jag målat antik vitt
bryter fint av, emot den svarta järnsängen
Lite mys kan man behöva som gäst.... Ett högt gammalt skåp som jag förvarar allt linne i. Också målat i denna återkommande antikvita färg!!
Och sedan givetvis min lilla blogghörna.....
där jag sitter just nu och skriver till er!
Fniss!!!!
ja det var väl i stort sett allt från mej idag!!!!
Hoppas ni får en fin ny vecka!
Kram Kathrine....

27 kommentarer :

HÖNSHUSET sa...

God morgon!

Vilket underbart gästrum!!!

Önskar dig en fin dag!

Kramar gunilla

liven sa...

Et nydelig gjesterom du har!!
Her kunne jeg trives :o)

ha en fin ny uke Kathrine

STENLYCKA sa...

Godmorgon och jag hoppas du har vaknat till en underbar måndagsmorgon!
Vilket vackert rum, så charmigt! I den sängen skulle jag gärna sova och få vara gäst hos dig underbara Fågel Blå.
Ha en bra början på veckan!
Kramar Raina

bakom berget sa...

Ett sånt fint gästrum! Jag säger som Stenlycka..här skulle man allt vilja vara gäst och få krypa till kojs. Så rofyllt och vackert
Ha nu en fin brittsommarmåndag!
Kram Åsa.

Mitt hvite hus sa...

God morgen Kathrine..

herlig gjesterom..dine gjester vil nok føle seg varmt velkommen hos deg..

senga var kjemepfin..

Ønsker deg en fin ny uke 0)
klemmer

hagagården sa...

Godmorgon.
Men så fint du har det i gästrummet,skulle inte vara fel att sova där en natt,fniss....
kram o ha en fin dag.
ninni

Evashusotorp sa...

Jag skulle gärna vara gäst hos dig och sova i den härliga romantiska miljön.Ja, jag skulle inte vilja kliva upp på hela dagen.
Ha en fin dag.
Kram
Eva

Tigris Predikantan sa...

Där sover man säkert väldigt gott!
:)

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

God morgon ~~~

Mmm, nu vet jag precis vart jag skulle vilja vara en gäst *fnissar gott* såå vackert och fridfullt gästrum Du har Kathrine ~~~

Morgonhälsning från Eva

Katta sa...

Vilket otroligt vackert gästrum du har!! Ett sånt står på min önskelista ;) kram Katta

Myricas Farmor sa...

Såå fint det var i gäst rummet, jag kan tänka mig att vara gäst hos dig,, så mysigt.
HA en god vecka min vän
kram

All Seasons sa...

Good morning, Kathrine,
And..when can I coming to sleep in this beautiful room, I'm your gast :-)

I send you some sunshine from Holland ☼
Hugs,
Patricia

(eddas) sa...

Heisann..
skulle gjerne være gjest der:)
Har du fått inn pengene....ikke fått noe svar fra deg på mail??:)
ha en fin fin dag..her pøser det ned..
eddaKlemmer

It's me sa...

What a beautiful room.when can i come over to Sweden?? i like to sleep in that room.......lovely week.....sun is shining here......love Ria....

Madame B - Vintage & Chic Antique sa...

Vilket vackert rum :) Där sover nog gästerna gott vill jag tro.
Ha en underber vecka.
Kram Harriet

Vitt hus med svarta knutar sa...

Å vilket vackert och rofyllt gästrum. Vad fint du ordnat för förvaring av linne, täcke och kuddar. Är det länge sedan du köpte den vackra järnsängen på blocket?

Ha en fin fin dag!
Kram,
Regina

Skogslyckan sa...

Vad härligt med ett gästrum. Än så länge är alla rum fyllda av barn här, men den tiden kommer. Du har så himla fint överallt i ditt hem!
Kram Pia

Emilies interiør sa...

Nydelig rom, deilig stemning - må være herlig å være gjest på det rommet:)

Penseldraget sa...

Vem skulle inte trivas i de fina rummet, så fint du har gjort de ombonat och sån skön stämning.
kram pia

Bonjade sa...

Such nice room and what a lots of lovely magazines you have.....
Fine evening

~*~ saskia ~*~ sa...

Your guest room is stylish and cozy, Kathrine.
Have a lovely evening. xx

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilket mysigt gästrum, så fint du inrett med gamla fina möbler. Den sängen är ju pricken över i. Jättefint skrivbord och stol där du bloggar också.
Varm kram
AnnaMaria

Sirpa sa...

Hej! Jag skulle kunna trivas i det där gästrummet! :) Mycket fint! Önskar dig en skön kväll!
Kram Sirpa
Ps Jag har en liten utlottning hos mig!

Ewa`s Galleri sa...

Vilket fint gästrum,är väl kö för att få besöka er och använda det jättefina rummet
Ha en fortsatt bra vecka

Roses & Angels sa...

Där i det gästrummet sover man säkert jätte gott. Vad fint. Korgkistan är helt underbar och sängen, ja allt. Tack visst var dom väl söta mina nya flaskor. Tänk att man kastar så mycket bra och hela saker. Tack detsamma. Ha det bra kram

Margareta sa...

Ett så vackert gästrum.Ser så inbjudande ut.Då har man säkert lyckats.Och en mysig blogghörna..

Godnatt!och ha en bra tisdag.
Kram Margareta