fredag 6 maj 2011

Härliga Fredag....

Godmorgon alla söta bloggare....
idag så är det Fredag och det känns skönt!
Lite rosbilder från förra sommaren bjuder jag er på
idag!
Det har utlovats fint väder nu i helgen så kanske
man kan hinna lite i trädgården!
Mycket som behöver göras nu,,,
och tänk snart blommar rosorna så vackert
i våra trädgårdar!!!
Längtar!!!
.
Nu till nåt helt annat,,, denna vackra sjal i en smutsrosa färg köpte jag för några veckor sedan på MQ,,, och vet ni nu vill jag inte ha den! jag har aldrig använt den bara prövat den några gånger!!! Och jag tycker inte jag passsar i färgen . Priset på denna var 260:- Nu säljer jag den här på bloggen för 100:- Så passa på kära vänner!! .

Märket är ZOUL... Vid intresse är det bara att maila mej på tantbla@telia.com Önskar er alla en underbar Helg! .

Kram Kathrine...

26 kommentarer :

bakom berget sa...

God morgon! Här tittar jag in på morgonkvisten och önskar dig en härlig fredag!
Kram Åsa.

emilias gömmor... sa...

Godmorgon på dig, denna härliga fredag!
Ljuvliga rosor!

Kram Mimmi

Skogslyckan sa...

Mmmm så ljuvliga rosor! Har redan en scarf i den färgen. Igår hämtade jag ut paketet. Fick ett trasigt inplastat besked från posten att paketet fanns på plats. De bad om ursäkt för brevet hade fastnat i en maskin...:) Jag är jättenöjd. Ljusstaken gjord av en fotogenslampsfot var exakt likadan som en jag hade innan, så nu har jag ett par!
Ha en fin helg!
Kram Pia

Pia sa...

Bzzzzz kan jag höra i din fjolåriga rosenrabatt av bina! Ja, härligt, nästa vecka tror jag vi har full sommar här i Norden!

Hoppas du får en riktigt trevlig och pysslosam helg!

Kraam!
-Pia-

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Rosor är så vackert, hoppas dom har klarat vintern. Hade någon här som såg lite träig ut.
Jättefin sjal, jag använder sällan sjal. Och när jag använder är det en jag köpt av dig, melmelli. Dt var ett superbra pris du hade på den. Ha nu en härlig helg
Varm kram
AnnaMaria

Unknown sa...

Härliga rosor du har. Jag har en som börjar bli grön och fin men den andra ser inte ut att ha klarat vintern speciellt bra..

Ha en härlig helg
kram Maria

STENLYCKA sa...

Godmorgon!
Tack snälla för alltid rara hälsningar. Jag blir så glad i mitt hjärta!
Mina rosor har minskat i antal de två senaste åren, vintern har varit svår, men jag har börjat sätta lite nya.
I morgon skall jag och några väninnor åka till Orustblommor och titta på pelargonmuseet,sedan skall vi äta på Sjöboden och sedan drar vi vidare till Nääs slott på vårmässa. Låter det inte trevligt?
Hoppas du får en trevlig helg, kanske skall du också göra något roligt?
Sjalen var så söt men jag brukar inte ha den färgen, hoppas det blir något som blir lycklig ägaren till den, priset var fantastiskt billigt!
Nu skall jag in och kolla din butik med viss risk att jag återkommer med en beställning.
Kram på dig och ha en bra dag!
Raina

hemma hos lilla mej sa...

Bara så underbara rosor visar du.Hoppas att dom har klarat vintern.Fina sjalar.Ha nu en mysig fredag rara du .Kraaam Rita ♥

Evashusotorp sa...

Önskar dig oxå en solig, varm,härlig helg!
Kram
Eva

Unknown sa...

hai hai,
so beautyful roses and scarf, WOW.
beautyful colors.
hugs Anneke.

Myricas Farmor sa...

Vilka vackra rosor du har, jag man läntar lite till att dom ska blomma.
HA en god och trevlig helg
kram

Hammarsbacken sa...

Härliga rosor. Ja, nu hoppas vi verkligen på sol och värme till helgen!!! Ha det bra.
Kram Sonja.

Tulpaner & lantliv sa...

Men åååå vilken underbar rosvägg, den får du vara lycklig över :o))

Ha en härlig helg nu !!
Kram Jessica

Designe sa...

Så vackra trädgårdsbilder och jättefin sjal! Ha en fin helg! Kram :)

Unknown sa...

Vilka vackra rosor! Ja, nu har vi en härlig tid till mötes! Trevlig helg! Kram Lenita

It's me sa...

Happy weekend darling....love love Ria.....xxx...

Lotta sa...

Underbara rosor. Det är bara att gratulera! Hoppas det blir lika prunkande i sommar. Kram lotta

Katta sa...

Underbara rosenbuskar, tänk när de blommar vad de doftar härligt. Sjalen är jättefin och färgen med, synd du kände att den var fel färg för dej. Nu ser vi fram emot en varm solig helg, kram Katta

Anneli sa...

Hejsan.

jättefina rosor!
har tyvärr inte en enda ros i min trädgård, är det inte svårt?

Sjalen är jättesöt, blir nog inga problem att få såld.
Jag har faktiskt en sådan i samma färg, annars skulle jag slå till.

ha det gott,
Kram Anneli.

desde my ventana sa...

Wonderful roses Katherine!!
HAve a lovely weekend,
Hugs

Cecilia

skifferhuset sa...

Å vilka underbara rosbilder! Ha en skön helg! Kram Iréne

*Maristella* sa...

Buonasera Kathrine. Ho appena scoperto il tuo blog, è molto bello!
Un caro saluto, *Maristella*.

Puumuli sa...

Härliga rosbilder! Jag kikade just runt i torpträdgården och märkte att alla mina rosor är vid liv efter en kall vinter.

Ha en fin helg!

Kram
Sari från Puumuli

Viola sa...

Ibland gör man impulsköp...men nog tycker jag att den var fin, Otto tackar för uppvaktningen, hoppas du har en skön helg, kram

Nostalgia sa...

Hvilke sommerlige bilder og vakre roser ! ingen roser hos meg enda..men i morgen melder de 24 (!) grader...

Ønsker deg en fortsatt fin helg !
klem, æNostalgia

Ambiente-nostalgia sa...

lovely pictures and beautiful roses.

Have a nice sunday.

x Dorine