fredag 19 mars 2010

Äntligen Fredag....

Så var det då fredag igen...... så skönt hoppas alla får en fin helg... och ta väl hand om er.
Här kommer några bilder från min diskbänk tidigt i morse.... den gamla zinksilen silar ljuset så vackert... som är över diskbänken.
En gammal linnehandduk med monogram A.... hette jag förut innan jag gifte mej.... förklädet med ljuvlig brodyr...gamla kaffekoppar hänger på diskstället....
Här bilder från mitt badrum nu är hyllan färdig.... och dom vackra konsolerna på plats.... nu har jag lite mera förvaring för handdukar och annat. Lite mera bilder på hyllan..... och lite frotte....och lavendelpåsen i gammal spets.
Titta vad jag hittat...... lite ålder är det på dessa söta små kycklingar..... annars är jag inte för så mycket påskpynt..... men dessa föll jag för, i helgen kommer jag att lägga ut lite nytt på butiken så Varmt Välkomna in!
Kram Kathrine

19 kommentarer :

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var jättefint med handduken och förklädet i köket. Och badrumshyllan blev jättebra, så fina konsoller. Den lilla spetspåsen med lavendel är helt ljuvlig, bra tips!
Jättegulliga små kycklingar, förstår att du föll för dom.
Ha en mysig fredag
Goa kramen
AnnaMaria

Hjertedamas blogg sa...

Vakker hylle du har!!!!! De hylleknektene er utrolig vakre!!!! Av nyere dato+ Eller gammelt? Klemz

Vita små hjärtan sa...

Ljuvliga bilder på olika vackra saker!!!
Ha en mysig helg!
Kram Agnetha

Lilla Rummet sa...

Ibland skulle man vilja ha ett diskställ, blir sugen när man ser din bild.
Konsollerna på hyllan var jättefina.
Tack för tipset om spetslavendelpåse, har mycke spets och lavendel och rosknoppar hemma.
Lagom jobb för mig nu.
Ha en mysig helg
Kram Britt

hagagården sa...

Hej
Men va fint med hyllan i badrummet och allt fint du lagt upp där,gulliga kycklingar!!
Kram o ha en go kväll.
ninni

Tigris Predikantan sa...

Så fint ljuset skapar ... och underbart med hyllan!
:)

Vit som snö sa...

Fina bilder med förklädet o silen!
O sååå söta kycklingar!
Kram Cilla

Sologbolig sa...

Kjempeflott hylle på badrommet ditt. Likte konsollene såååå godt. Og så koselig på kjøkkenet ditt også. Ha ei god helg

Roses & Angels sa...

WOW så fin hylla! Snyggt jobbat. Tack för din kommentar. Önskar dig också en underbar helg. kram

Marie Louise sa...

Fint med de robusta konsollerna, gör sig fint till hyllan! Sen är det ju så roligt att pynta om på hyllorna! Kram Marie

Myricas Farmor sa...

Vilka underbara konsoller, det blev ju jätte fint.
Jag tycker det är så kul att se bilder hemmifån dig dom är så fina.
Ha en bra helg min vän
kram

Mitt hvite hus sa...

så koselig du har det på benken din... disk stællet er så koselig..

Og hyllen på badet var kjempefin..

søte små kyllinger...

Ønsker deg en fin fin helg også.:*

Klem Kerstin

Fleurette sa...

Hello dear Kathrine, Your photos are very beautiful!!!
Have a nice evening and very nice weekend:)
Klem Fleurette

Unknown sa...

Åh så ljuva bilder!

Norregård sa...

Kikar in och önskar trevlig Helg!!
De där konsollerna älskar jag!!
Har måååååååååånga;o)

Kram Kram Malin

Pia sa...

Väldigt vad vackert du har det! Goda idéer att igenomföra hos mig också!

Ha en skööön helg!!
Kram!
Pia

Anonym sa...

Vad fint du har mamma! Vi ses senare idag.

Kram Anna

Agnes Maria sa...

Åh, så ljuvliga bilder från ditt kök! och kyckligarna är ju bara så söta!
Ha en fin lördag.
Kram Åsa

Hanna sa...

Åh så vacker hylla.
kram
Hanna