torsdag 29 maj 2014

En Ledig Dag...

Godmiddag alla fina Läsare,
en ledig dag mitt i veckan,
Har fotat lite i mitt Gästrum på
morgonen,

 En gammal Korg fylld med Nystruken tvätt.
kan det vara nåt,
Ler!

 Hittade den här bilden i en låda i dag,
och drar mej till minnes min 
Mormor och Morfars 
brölloppsfoto,

 Lite mera gästrum,

 och den gamla karmstolen som jag hittade på
Blocket,
älskar den,

 ett Franskt gammalt täcke från
Suedeco,
är faktiskt ett av mina favorittäcken
Ja det var väl allt från mej idag,
känner mej lite låg idag,
Hoppas ni njuter av ledigheten,
Så hörs vi och ses!


Kramar Kathrine...

9 kommentarer :

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du har så fint, täcket är underbart. Och jag gillar korgen, tror vi har samma, har ju köpt min hos dig.
Låg var ordet sa Bull, rök ihop med gubben så vi är lite sura här...fniss. Men det är skönt och vara långledig.
Stor kram/AM

Eleonora sa...

Vilket fint vackert gästrum. Där skulle jag gärna vilja bo! Stolen är så fin så jag förstår att du älskar den.

Sommarkram från
Eleonora

Eleonora sa...

Vilket fint vackert gästrum. Där skulle jag gärna vilja bo! Stolen är så fin så jag förstår att du älskar den.

Sommarkram från
Eleonora

Sabelhagens Olivlund sa...

Njuter av ledigheten så mycket jag kan:) Sitter med näsan mot solen och rabarberpajen är i ugnen.
Jättefint täcke!
Kram Maria

G:a Affären sa...

Här blev det också en stillsam dag, ganska skönt det också.
Det vilar ett ljus och lugn över ditt vackra gästrum. Både täcket och stolen är en dröm, så vackra!

Kramar
Cia

Katta sa...

Så fint bröllopsfoto!! Vilka fantastiska kläder och skor hon har där din mormor, otroligt vacker! Supervackert täcke du skaffat med. Hade en riktig lågdag i går från morgon till kväll men i dag en lugn och skön dag, hoppas din är över i morgon, varma kramar Katta

HWIT BLOGG sa...

Åh så fint...du har ett otroligt öga för detaljer! Stolen är så vacker och täcket är det "vill ha" varning på!
Önskar dig en skön helg...
Kramis,
Titti

Villrose sa...

Her vil det være trivelig å være gjest! Hos mange av oss (de fleste?) er det "roterommet" som også er gjesterom. Ikke så innbydende alltid akkurat...

Dufter godt av nyvasket tøy ;-)

Hanna sa...

Ha en fin vecka!
Hanna