tisdag 28 januari 2014

Nyhetsbrev Nr 9

Godmorgon alla fina Läsare...
då är dagens Nyheter inlagda i butiken,

 Kika gärna in!
gammal skärmvägg!

 Gammal skål i Fattigmasnssilver,

 Gammal klockgömma,

 Gammal Bålskål,

 Gammal hund,

 Gammal mjölskäppa,

 Gamla Marmeladburkar,

 Gammal Trådgardin, och mycket mera!
Så Välkomna att kika in!
http://fagel-blabutik.blogspot.se
Pust nu har jag fått skrivkramp i armen,
Jisses!

 Närbild på trådgardinen,


Hoppas ni får en underbar Dag!
Här har det snöat hela morgonen så det
är vitt vitt!
Så vackert!

Kramar Kathrine

8 kommentarer :

Katta sa...

SÅ mycket vackert! Du är en mästarinna att nosa fram vackra vintage-ting. Ha en fin dag, kram Katta

helle sa...

Urlækre ting, wow!

Kram Helle

Anneli sa...

Oj,oj, vill ha allting!
Man skulle vara miljonär.............då kunde jag köpt allt!

Ha en fin dag,
kramar Anneli

Monika sa...

Så mycket fint!
Linnet hade jag gärna velat köpt men någon annan hann före tyvärr.

Ha en fin dag!
Kram
Monika

myrica sa...

Så mycket fint du har skaffat, jag har varit inne på blogg butiken och kollat runt, jätte fina saker.
Ha en bra dag
kram

Frida sa...

Mycket fint, vacker fattigmansskål och bålskålen gillar jag med.
Ha en fin dag :)
Kram Frida

Jacqueline~Cabin and Cottage sa...

So many beatiful things! We should trade places for awhile! Thanks for the nice words for my shop!

Hagbacken sa...

Det var jättemycket fint du lagt ut i butiken -som alltid! ha en fortsatt bra vecka :)

Kram!