måndag 9 maj 2011

Vilken Helg...

Vi haft, vilket fantastiskt väder..
jag har bara njutit av allt det vackra,,
det gäller att passa på..
en bild från våran innergård som det ser ut idag.
.
nytvättade lakan hänger på strecket,,,kan det bli bättre.
.

Några fika blev det här i solen.. . Rabatten med pärlhyacinter lyser blå.. Lite fix inne har vi också hunnit. Mannen har nästan tapetserat färdigt i matsalen nu.. Så nu är det inte mycket kvar,,, bilder kommer i veckan!

..Hann med en del loppisar också i helgen, så imorgon

Tisdag kommer jag att lägga ut lite nytt i

bloggisbutiken!

..Önskar er alla en underbar Dag!

Kram Kathrine...

21 kommentarer :

barbrok sa...

Vad fint du har det! Ser fram emot bilder på det nytapetserade också!
Ha en bra vecka, vi får ju hoppas den fortsätter som helgen varit!
Kram Barbro

hagagården sa...

Hej
Ser ut som du hittat mycke fint igen,och oj så mysigt du har det på gården.
Kram
Ninni

Ett ögonblick sa...

Så mysigt det ser ut på er innergård! och torka tvätt ute, det är ju bara så underbart, doften...jag väntar fortfarande på min tvättställning...men den kommer. Det har i alla fall blivit en spaljé i helgen och snart ska jag iväg och köpa växter:)
Vi har varmt och skönt idag också.

Önskar Dig en fin vecka!
kram lisamaja

Evashusotorp sa...

Ja, vilken härlig helg det blev, hoppas veckan fortsätter i samma stil.
Ha det gott!
Kram
Eva

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad mycket fint du har.Himla mysig gård du har.....Ha nu en härlig måndag.Kraaam Rita ♥

Hulda sa...

Flotte hagebilder! Likte så godt det koselige tunet deres. Lantlig og fint. Herlig med laken til tørk ute. Takk for inspirasjon!

It's me sa...

We have had beautiful weather.....lovely new week...no sun here today......so sorry !!...love from me Ria....xxx...

hemtrevnad marie sa...

Å, så mysigt, själv har jag inte hunnit sitta i trädgården ännu, suck....blev himla sugen på din fina rosa schal, har precis köpt mig dojor i den färgen:)
Finns den kvar??
kraam

rustik charm sa...

Hej Kathrine.
Så mycket fint du verkar ha hittat:)
Så mysigt ni har det på gården:)
Önskar dig en fin vecka.
Kram Kristina

Norrfrids Eija sa...

Det är så mysigt med innergårdar som eran, skulle jag bo i stan skulle det absolut vara på en innergård i ngt gammalt arbetarkvarter!
Tack för dina ord, och snart får du återvändande mail från mig!
Eija

(eddas) sa...

Så koselig der hos deg...
klemklem

Puumuli sa...

Det är skönt med vita, rena och fräscha lakan! Din innergård verkar vara en härlig oas...

Kram
Sari från Puumuli

Anneli sa...

Ser underbart härligt ut på din gård!
Där kan jag tänka mig är gott att sitta och njuta av en fika!

Känner doften av dina nytvättade lakan....

Kramis Anneli.

skifferhuset sa...

Vilken härlig innerträdgård ni har, så söt! Ska bli kul att få se bilder från rummet! Kram Iréne

hemtrevnad marie sa...

Hej Vännen!
Jag vill gärna köpa schalen!
Vad ska jag betala??
Du kan väl maila mig det:hemtrevnad_marie@hotmail.com
kraaam

Rosor och Spetsar sa...

Så mysigt du har det på din gård, härligt med det fina vädret och det är bara att njuta varje minut
Kram
Annelie

Unknown sa...

Underbar utegrupp du har och så fint du har det

kram Maria

Hammarsbacken sa...

Vilken underbar gård. Det set så mysigt ut. Ja, vädret kan man inte klaga på nu. Härligt!!
Kram Sonja.

Hagbacken sa...

Hej Katherine :) har reserverat fåret till dig..återkommer med uppgifter om porto i mon på din mail :)

Kram Linda

desde my ventana sa...

Enjoy the wonderful springtime. Here in Madrid the we have some very beautiful days too,

Bss

Cecilia

Tinas bo sa...

Vilka underbara bilder!! Ser fantstiskt ut!!
Och vilka fina saker du hittat på loppisen!!
Om det ändå inte vore så roligt att gå på loppis... hihi

Ha en fin helg

Kram Tina