måndag 16 maj 2011

Måndagshälsning.... och Award.

Godmorgon alla söta bloggisvänner...
Idag är det Måndag igen och helgen har bara
gått så fort..Kikar in och önskar er alla en fin
ny vecka...
Lite blommor ifrån trädgården har fått komma in.
Förgätmigejen blommar som vackrast nu,
vi har blåa mattor lite varstans här..
så vackert.
Det har vart en skön och avkopplande helg med lite
trädgårdspyssel och såklart en del Loppis..
Visar bilder i morgon på vad jag hittade.
Denna söta gamla dragspelssäng hittade jag förra helgen
Visst är den söt?
Finns inne på bloggbutiken ifall någon är
intresserad!
.
Maileg kaninen trivs i alla fall!!!!
LER!
.
Sedan har jag blitt tillägnad en Award av Doris
med bloggen Ambiente nostalgi,,,
Tack Doris den värmer mitt hjärta..
Kika gärna in på Doris Blogg
Och se så fin blogg hon har
Tack Doris!
.
Jag kan tyvärr inte välja ut några bloggar,, för det finns
alldeles för många fina!!!
Så jag skickar den vidare till alles som kikar in här hos mej!!!!
.
Önskar er alles en ny fin vecka! Många Kramar Kathrine...

19 kommentarer :

Evashusotorp sa...

Önskar dig också en härlig start på den nya majveckan, hoppas lite värme kommer tillbaka för här är det iskallt.
Kram
Eva

STENLYCKA sa...

Grattis till Awarden!
Jag önskar dig också en fin vecka!
Kram Raina

(eddas) sa...

Ha en super dag:)
Klemklem

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till awarden, i love your blog också.
Så fin säng, jag har ju ett gäng kaniner, fast dom bor i sommarstugan numera.
Ha en fin majvecka
Varm kram
AnnaMaria

HÖNSHUSET sa...

Hejsan!!

Grattis till awarden!!! O så fina bilder från dig idag!! Jo, kaninen ser ut att trivas i sin söta lilla säng!!

Ha en bra dag!

Kramar gunilla

Unknown sa...

Önskar Dej en fin vecka också ~~~
Å grattis till den fina awarden :-)

Kram

bakom berget sa...

Grattis till Awarden! Vilken söt liten säng du har hittat. Den kommer säkert att bli såld snabbt. Ha en jättefin vecka nu! Kram Åsa.

Puumuli sa...

Grattis! Den där kaninsängen är helt enkelt underbar!

Ha en fin måndag!

Kram
Sari från Puumuli

PS. Jag gillar den där fågelsången...

Myricas Farmor sa...

Vilka fina små buketter du har där, jag brukar oxå att plocka in blommor så fort det bara går.
HA det gott
kram

hemtrevnad marie sa...

Hej vännen!
Nej jag har inte fått dina mail och du verkar inte få mina...vi får försöka igen...min adress är hemtrevnad_marie@hotmail.com

Skogslyckan sa...

Grattis till awarden. Låter som du haft en trevlig helg! Skall bli spännande att se vad du fick med hem... Ljuvligt med alla små buketter man kan plocka in...
Kram Pia

It's me sa...

Beautiful flowers !! congratulations with your award.......love love Ria...xxx..

All Seasons sa...

Congratulations with your Award!!
Have a beautiful week, Katherine
Hugs,
Patricia

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till din award.Bara så skoj att få.Ååååå vad söt säng bara så gullig.Vad fina blommor du har plockat in.Ha nu en skön måndag .Kraaam Rita ♥

Anneli sa...

Stort Grattis från mig!

Den gamla dragsängen var ju hur gullig som helst.
Förstår att kaninen trivs.

Visst är det härligt nu när man kan plocka in alla sorters blommor.
Mina pioner behöver bara några dagar till på sig sen är de färdiga.

Kramis Anneli.

Hammarsbacken sa...

Grattis till awarden. Den är du värd. Fina blommor. Och dragspelssängen är ju för bedårande söt. Nu ska jag ta en titt i din fina bloggbutik. Ha en bra kväll. KRAM!

skifferhuset sa...

Förgätmigej är ju så söta blommor, har mkt här av den sorten! Den lilla söta sängen gick in i mitt hjärta direkt! Kram Iréne

himlaverket sa...

Kul med lite bloggtips, ska genast gå in å kika....
Kram ullamaria

Anonym sa...

Vackra bilder : ) kram Sofia