måndag 1 september 2014

Morgondagens Nyheter

God kväll alla fina Läsare,
Ny vecka,
och en presentation av 
Morgondagens Nyheter i  Butiken,
En gammal Kontorsstol,

 Så charmig, en gammal stråhatt,
en gammal strippad fotpall,

 Några gamla Vintagekort,

 Två Franska Latteskålar,

 Så fina,

 Gammal Kanna,

 Och en Fransk Såskanna,

 Och en gammal Dansk Porslinsburk med Lock,
Och lite annat smått och gott,
Så Varmt Välkomna att kika in 
I Morgon Tisdag,


Hoppas ni haft en Fin helg!
Det har jag,
och så vill jag passa på att Tacka för
alla fina kommentarer om reportaget från mitt 
Sovrum i Jeanne'd arc Living!
Fin Kväll till er alla!

Kramar Kathrine...

4 kommentarer :

HWIT BLOGG sa...

Åhh stråhatten var läcker...och skålarna...hoppas jag hinner kika in till dig i morgon innan detta säljs! Du har alltid så mycket fina saker...
Ha en fin kväll!
Kram Titti

Anneli sa...

Fina saker!
Stråhatten är ju superläcker...........
Satt just och läste reportaget om ditt sovrum.
Fint, mysigt och så härligt!
Kul att läsa om någon man "känner"........

Kram Anneli

House and Garden by Bia sa...

Så mycket fint...och kontorsstolen gillar jag...ska byta ut min turkosa jag har nu, till en mer jordnära färg i höst ;))...(har redan stolen, som jag tagit från torpet)...så himla kul att få fixa om i höst i rummen ;).
Kram på dej
Bia

Hajan sa...

De små fina skålarna, ser ut som Kinesiska Thekoppar mycket fina,
Jaa allt var vackert men jag fäste mig för de små skålarna.