måndag 22 september 2014

Mera Nyheter

Godmorgon till en Ny vecka,
Här har det regnat sedan i går kväll,
Nu känner man att Hösten är på Inmarsch,
Inne Myser jag med tända ljus,
i dag visar jag lite mera av Morgondagens Nyheter
i min Butik,

 Denna gamla Tyllspetsblus är underbar,
Så fin spets,
Ni kan klicka på Bilderna så ser ni bättre!

 Tänk vad man gjorde fina saker förr,
Jag älskar dessa gamla Tyllspetsar,
Och just denna lilla blus passar
bra på en Gine,

 En lång gammal Tyllspetslängd,

 Gamla Bolsterkuddar,
Bolstrena har så fina färger,
Svagt ljusgröna med ljusrosa blommor,
Så Lovely!

 Och så denna gamla Spegel,
med ett charmigt Patinerat glas,

 Och en gammal
Senapsburk i vitt porslin med 
Svart Text och två Lejonhuvud på sidorna,

 Den är så fin!

 Och dessa gamla handskformare, som man kan 
hänga upp på väggen om man så vill!

 och dessa gamla Hängare,
ja det var lite mera av vad som kommer ut
i min Butik i Morgon Tisdag!
http://fagel-blabutik.blogspot.se
Önskar er en fin Ny vecka!


Kram Kathrine...

8 kommentarer :

House and Garden by Bia sa...

Mycket fint som alltid ;)...det var första gången jag fått se handskformare..coolt!...säkert fina att hänga på väggen...vi har lika hängare som vi hittat på torpet och dom har vi satt upp i hallen där ;)
Ha en fin kväll!
Bia

Blommiga Rutan sa...

Hej Kathrine!

Som alltid, såååå mycket fint!
Tack för din kommentar, instämmer med dig, tänker ofta när du visar allt fint att den och det och den... skulle jag vilja köpa om det inte bara var så fullt här hemma...

Fin vecka till dig
kramar Anncathrine

Bestemors gamle laken sa...

Igjen - du har så mye fint til salgs i butikken din :)

Høstklem, Gerd Kr,

G:a Affären sa...

Kära nån så mycket fint!
Och visst är hösten här, nu när löven börjar falla ner blir det en större utmaning i svampskogen.
Men visst är det lite mysigt också, och att få kura inomhus.

Önskar dig också en fin ny vecka!
Kramar
Cia

myrica sa...

Blusen är ju bara så underbar och hansk hållarna, dom är häftiga.
Ha en fin dag
Kram

Unknown sa...

Allt är såå fint.
Och allra, allra mest bolsterkuddarna och spegeln:)

Kramen Eva

HWIT BLOGG sa...

Ja nu är det sannerligen höst...och iskallt blev det snabbt! Jag som har alla blommor ute fortfarande, hoppas dom klarat sig!
Blev så glad för din rara kommentar, den värmde!
Ha en skön vecka i din helt UNDERBARA butik!
Höstkram,
Titti

Katta sa...

Vackert vackert alltihopa! Och tänk de där krokarna längst ner har jag en likadan som är superrostig som jag hittade i stallet på min mammas gamla släktgård, gissa hur glad jag blev. Kram Katta