söndag 15 mars 2015

Inköpsresa

Godmiddag på er!
Nu har vi kommit hem från våran,
Inköpsresa till Danmark,
Jag är så glad att jag hittade 
kraft att åka dit,
Jag och Mannen och Anna min dotter,
hade en mysig vistelse
i Danmark,
Bara Tanka upp med Positiv energi,
och vara med sådana man trivs med,gör så mycket,
Det är slut för min del att umgås med
elaka energitjuvar
som bara pratar elände,
Mitt Liv har varit mycket sånt!
och missunsamma nära släktingar,
som spyr ur sej galla,
Nog om det!
Här kommer en liten presentation,
på lite av av vad jag köpt in!
I Danmark,
Franska Gamla kyrkoljusstakar,

 En underbara gammal blusjacka,

 Ett gammalt Franskt Täcke,
så fint skick på detta!
En sk Bouti,

 Och mycket mera,
Hoppas solen skiner på er idag alla fina 
Snälla Människor,
Jaq vet att ni finns, 
och jag värdesätter det!
Nu skall jag tanka lite Sol så jag kommer att
orka med nästa vecka!
Som kommer att bli tuff!


Kramar Kathrine

Tro på dej själv...
Tro att du är någon....
Låt andra tro vad dom vill...

12 kommentarer :

Cat sa...

Så skönt att du fick lite avkoppling till slut, och tankat energi ♥
Ljusstaken är ju bara för underbar.
Ha de gott. Kram, Catarina

It's me sa...

Lovely sunday....love from me Ria...x!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Härligt, du låter mer arg än ledsen, det är väldigt bra. Det är en lång väg man har och gå när livet smäller till en så som du varit med om. Men du låter så mycket piggare, Danmark gjorde dig gott. Njut nu av solen och kom ihåg att vi bloggare gillar dig.
Kramar/AM

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fniss...vi skrev nästan samtidigt

House and Garden by Bia sa...

Så sant så....tro på dej själv ;)
Förstår att det var en rolig tripp till Danmark...tänk att få köpa in vad man vill och tycker om ;))
Har nyss kommit in efter att ha suttit ute och lett mot solen ett tag ;)
Kram på dej
Bia

G:a Affären sa...

Nu känns det att du har mer energi, resan till Danmark gjorde dig säkert gott! Kanske att få distans och bestämma riktning, sätta ner foten. Mysigt sällskap också!

Ljusstakarna och täcket är helt underbara!

Kramar till dig,
Cia

Solstrimmor sa...

Kraft och kärlek sänder jag dig! Solsken gör dig gott!...

Vårkramar från Eva-Mari

Frida sa...

Lite positiv energi behövs att fylla på ibland. En inköpresa låter ju som ett bra sätt :) Och väldigt fina saker har du hittat också. Det var en av de vackraste plädarna jag har sett :)
Ta hand om dig!
Kram Frida

hagagården sa...

Underbart mycket fint,du gör rätt i att inte umgår med såna som sprider negativ energi,det är inget vi behöver,stå på dig och ta in all positiv energi som du kan,inte alltid lätt när man får skit för småsaker,jag vet hur det känns.
Tusen kramar till dig
Ninni

Bonjade sa...

bjoeties of beauties;)

Fine afternoon

Hanna sa...

så fint täcke.
ha en fin kväll
Hanna

Katta sa...

Energitjuvar kan finnas på olika sätt i ens liv, svårast är det nog då det är släktingar det handlar om som tar denna energi av en för de finns ju ändå där och det är inte lätt att bara stryka dem ur sitt liv. Härligt att du varit på en resa och tankat ny energi. Superfina saker du köpt in! Den där blusen är så fin!! och quilten är fantastisk i färg och mönster. Önskar dig en fin fortsatt vecka, kram Katta