torsdag 6 november 2014

Lite reprisbilder

Godmorgon fina Bloggare
Idag bjuder jag lite reprisbilder,
som jag tog i somras ute i mitt lilla
showroom & butik,
allt som syns i bild kan man handla inne
i min butik,

 Speglar samlade, 
blir effektfullt,

 gammal Fransk blomsterljusstake,

 Gamla franska soppterriner,
gillar jag mycket,

 Rosor gillar jag,

 Det blir vackert med syrenens blad 
i Bakgrunden,

 Mycket vitt porslin,
har blitt en del!
Ler!

 Romantiskt gillar jag,
skall ta och styla om lite herute,
lite vintrigt, och en aning till Att det snart 
blir 1 Advent,

 Kommer snart lite Juligare bilder,
ja det var lite repriser,
Nu skall jag ta mej lite 
frukost,
Fin Dag till er alla!


Kramar Kathrine...

8 kommentarer :

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fina reprisbilder. Och så roligt och få adventspynta där ute, hoppas du fotar.
Kramar/AM

Unknown sa...

Bara såå fina foton.
Tycker MYCKET OM det sista...finner en sån livsvarmsfin atmosfär i det.

Kramen Eva

Anonym sa...

Så mye lekkert du viser,herlig inspirasjon. :)
Klem Mette.

mia sa...

hej kathrine!

vacker repris :-)

Har en liten fråga till dig ang madonnor,
- min dotter är på jakt efter en gammal madonna men skulle gärna vilja ha en i trä..finns det månne eller är dom oftast bara i någon avgjuten form?

Ha det gott i snöblasket

kram Mia

Bonjade sa...

Oh how I love those soupieres....
Can't have enough of them ;)

Fine day and fine weekend

LOPPISLIV sa...

Så vackra bilder du bjuder på! Härlig inspiration.

Hoppas du får en fin helg!! Kraaam Paula

angie sa...

danke für die schönen bilder und inspirationen!!! einen schönen abend wünscht angie aus deutschland

G:a Affären sa...

Fönsternischerna i din butik är så oerhört vackra och sedan allt fint antikt till detta; ögongodis.
Hoppas du även visar lite bilder sedan också!

Kramar
Cia