måndag 3 november 2014

Inköpsresa

Godmiddag alla fina Läsare,
Har vart lite tyst från mej här på bloggen,
Vi har vart till Danmark på inköpsresa,
Kom hem i går Söndag,
Tänk det är redan November, 
snart är det 1 Advent,
köpte mej en Rumsgran i Danmark,
 Imorgon Tisdag kommer en presentation av Morgondagens Nyheter
i min Butik,

 En gammal Fransk Fin Kaminspegel,
ganska stor,
 Fransk gammal Kyrkoljusstake,
gamla Tyska får,
gamla Pappaskar,

 Närbild på askarna,
idag är det svårt att fota,
det är så mörkt!

 Kolla in ljusstaken så fin,

 Gammal Fransk Madonna,
och dom små gamla Tyska fåren,
inte lätta att hitta,

 Gamla tavlor med silverramar,

 Gamla Stjärnljusstakar,
både stora och små,

 Så fina att tända upp med,
blir så effektfullt om man ställer dom i grupp,

 Gammal tyllspets,
här en gammal krage,
helt underbar,

 Gammalt Filigran,

 Och mera tyllspets,
och en del annat så kika gärna in i
morgon Tisdag på min Butik!
http://fagel-blabutik.blogspot.se


Nu får jag Önskar er alla en fin Ny vecka!

Kramar Kathrine...

7 kommentarer :

angie sa...

danke für die superschönen bilder und inspirationen!!! einen schönen montag wünscht angie aus deutschland

lena sa...

Hej fina´saker, vilket mått har fönsterluckorna?mvh Lena

Marie maräng sa...

Det låter spännande och se vad du hittat för fint på inköpsresan :)

Önskar dig en fin start på veckan!
Kram Marie

Här är gudagott att vara ! sa...

Åh vilka underbara skatter du hittat i vårt grannland ! - Om jag var du hade jag behållit allt själv ;)
Gissar att allt försvinner i morgon, som smör i solsken !
Ha det gott !
Kram / Anneli

Anneli sa...

Underbara saker!
Ska åka iväg jag med på en liten inköpsresa om ett par veckor.
Hoppas på många fina fynd............

Ha en bra dag.
kram Anneli

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Både spegel och ljusstake är sådär vill ha fina, kikar in imorgon också.
Kramar/AM

House and Garden by Bia sa...

Mycket fint....en Rumsgran måste jag köpa mej också, dom är ju så fina;)
Kram och hej från
Bia