torsdag 3 maj 2012

Nu grönskar det...

I dalens famn...
Se så vackert, tog lite bilder från min dagliga runda,
vitsippsbackar kan man inte få nog av.

 Här har någon ställt ut stolar,, kanske någon som tcycker det 
är vackert att sättas sej här och njuta av det vackra.
Charmigt tycker jag!

 Björkarna har fått ljusgröna blad, och visar sej från sin 
vackraste sida.

 och titta så fint bonden har brukat åkern...

Detta är lite av vad jag ser när jag tar min motionsrunda,
det är en vacker tid nu, man får passa på att njuta.
Nej nu skall jag kila vidare, skall arbeta ett pass.


Önskar er alla en fin Kväll!

Kramar Kathrine...

11 kommentarer :

Johanna Stålros sa...

underbara vårbilder!! Kramar

Frida sa...

Vilka härliga bilder! Jag håller med dig, vitsippor kan man inte få nog av:). Kram Frida

Anneli sa...

Ingen dålig runda!
Massa härlig natur........

Håller med dig, vitsippsbackar kan man bara inte få nog av.

Kram på dig,
Anneli.

Ewa`s Galleri sa...

Visst är det en underbar tis som vi är i just nu
Ha en skön kväll

G:a Affären sa...

Vill bara kika in och önska dig en skön kväll.
Vilken fin motionsrunda du har, stolarna verkar frestande.
Kramar,
/Cia

Vitspets sa...

Underbara vår bilder ...
Kram Karina

Helena sa...

Vad mysigt med stolarna :-)
KRAM från mig!

Blommiga Rutan sa...

Åhh, så vackert!
Finns det något härligare än en vitsippsbacke i full blom efter den långa, mörka vintern?

Vilka fina bilder från din trädgård, och vilken gullunge, lilla Theo.

Kram Anncathrine

Mina Gouldsamadiner sa...

En sån underbar promenad,en lisa för själen...
Kram och trevlig helg.

Tinas bo sa...

Härliga bilder!!
Det är såå härligt att se allt spira och gro...
Här är nästan allt redan grönt..
Ljuvligt! :))

Kram Tina

diana sa...

En meget smuk sted nu bliver alt grønt og skønt !!!

Kram Diana