onsdag 14 oktober 2009

Nostalgi till salu

Denna underbara hattask finns nu att köpa i min lilla butik..... är den inte fin så säg... den är lika fin inuti...... Här en bild på insidan..... lika fin där..... om någon är intresserad av denna, går det bra att klicka på Fågel blå butik i höger spalten, så kommer ni direkt in i butiken.....
Här en underbar skjorta med mycket brodyr, troligen från seklets början... väldigt fint skick, storleken på denna är medium, och den har en a-form.....
En närmre bild på brodyren, många sydda veck fram....
Baksidan är också väldigt fin med sydda veck som löper efter ryggen......, denna finns också att köpa i butiken så varmt välkommen.....
Önskar er alla en underbar kväll!
Kram Kathrine!

6 kommentarer :

hemma hos lilla mej sa...

Vilken söt hattask.Men vilken gullig blus.Vilka storlekar finns dom i och kostar?Vad mycket fint du alltid visar.... Ha en mysig kväll varmaste kramizen ~~~~RITA~~~~~.

Ylle by heart sa...

Hej på dig!
Jag stickar/virkar aldrig med mönster... och har ingen speciell "kollektion" men visst skulle jag kunna göra nåt på beställning.

Viola sa...

Det är livsfarligt att titta in till dig..fanns en hel del jag skulle kunna tänka mig att köpa...men kom hem med ett lass idag igen..så nu måst jag lägga in nödbromsen...blir mkt som måste packas extra om jag håller på så här..ha en fin kväll, kram

OlgaA sa...

Fina grejer!
Hattaskar använder jag till förvaring av handskar, sjalar och diverse. Fint, mysigt och praktiskt! =)

hagagården sa...

Hej
Tack för titten,såg du att jag mailat dig om inbetalningen för ljusstakarna,gjorde det i går.
Underbara saker du visar om vanligt.
kram o ha det så gott
ninni

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Just en sån hattask fanns i mitt föräldrahem, får nog ringa min mamma och höra om hon vet var den finns. Ska titta in i din butik också.
Ha det gott vännen
Kramar
AnnaMaria