onsdag 7 oktober 2009

Insynsskydd,köksvy

Titta vad jag har satt upp på insidan av mitt köksfönser..... påminner om sånt där gammalt glas som satt i dörrarna förr i tiden.... köpte detta på Designtorget.... är ganska nöjd med resultatet. Här nedan har jag tagit en annan bild på köket, här ser man kåpan och vedspisen som har suttit i huset sen det byggdes i börja på 1900-talet, allt i sitt ursprungliga skick.....
Ännu en bild ifrån köket, fast här ser man in i matsalen, man kan se en bit av kakelugnen skymta i högra hörnet...
Slutar här mitt inlägg med att önska alla en underbar Kväll.
Kram Kathrine!

12 kommentarer :

hagagården sa...

Hej
Å så underbart vackert du har det i köket.
Du jag ska ta och göra några strutar i morgon eller på fredag så kan jag skicka några bilder till dig på dom,jag har tänkt ett pris på 65.- då det vaxade papperet kostar en del.
Vill du ha en öppen strut eller en hopknyten upptill?
Ja du kan höra av dig fall du vill.
kram o ha en trevlig kväll
ninni

hemma hos lilla mej sa...

Hallojs !Vilka fina skydd du har köpt.Det blev så läcker....Har du fyndat bra.Vilket fint och vackert kök du har.Ha nu en god kväll kramizar ~~~~~RITA~~~~.

Nostalgi og Gjenbruk sa...

Kjempe fint ble det med vinduet! Ser ut som du har et kjempe koselig kjøkken, jeg ønsker meg også vedspis med kåpa i kjøkkenet i mitt eget fremtidige hus:)
Ha en fin dag!

teddy bears Marin to Venice sa...

OHHHH.....Kathrine

when I look at your blog... I fall in love me! every day I give for seeing if there am new post, I adore this blog, you she is done with a lot of creativeness, you are exceptional.

Rosarita

Vita små hjärtan sa...

Hej!
Vad fint!!! Å så fint du har det i köket!
Kramar Agnetha

Anki sa...

Vilket härligt kök...spiskåpan och vedspisen är så snyggt! Fint med dom gammaldags insynsskydden!
Tack för att du vill vara med i min tävling & lycka till!

Kram Anki

Elsa och Helena sa...

Så fint det blev i fönstret och jag blev så förtjust i din vackra ljustake...passade perfekt in i bilden,hihi:)
Kram Helena

Kristall & Pynt sa...

Så mysigt du har i ditt kök.
Jag fick korgen och tavlan idag, jag är jättenöjd.
Ha det gott
Kram Sofia

Norregård sa...

Kul att titta in hos Dig!! De där insynsskydden är så fina och smarta!! Vad kul med vedspisen som är som den alltid har varit!!
Hälsar Malin

Vit som snö sa...

Vilket ljuvligt kök du har! Såå fint med vedspis, det är en vill-ha-grej för mej!
O din lampa är underbart vacker!
Jaa, dom insynsskydden blev bra. Fina!
Kram Cilla

Atelje Skärvan sa...

Hej!
Vilket mysigt kök du har.
Kram Agneta

Elisa Day sa...

oj vilket underbart kök du har! Kram