måndag 28 september 2009

I min lilla värld del 3

Idag kommer det lite bilder från barnkammaren, kan ni se den lilla vaggan, den väntar på att bli ommålad i vitt.... kommer nog att bli mycket bättre, sen skall det upp en Hylla ovan för byrån... Alla möbler i barnkammaren är gamla..... och det ger en viss känsla tycker jag..... dockan som sitter i gungstolen är handgjord, och har äkta hår, den är så söt!
Här kommer en närmre bild på skönheten..... ser ni bebisen i vaggan.... är det inte pluttit så säg.....
Bild på den lilla byrån..... och stolen.....alla lådorna är utdragbara, ovanpå byrån står en tvättservis, som är en gåva från en vän.....
Det lilla skrivbordet med sitt vackra underrede, och även här går lådan att dra ut ser ni hatten med fjädern som ligger ovanpå.....
Slutar här mitt inlägg för denna gången...... och vill tacka än en gång för alla rara kommentarer som lämnas på min blogg dom värmer ända in i hjärteroten..... Kram Kathrine!

6 kommentarer :

Mitt hvite hus sa...

Nydelig... så moro å eie et slikt sjarmerende dukkehus...
så flotte møbler og detaljer du har til det...

Ønsker deg noen fine dager...
Klem Kerstin

Elsa och Helena sa...

Jag skulle gärna flytta in...så fint och mysigt i huset!!
Kram Helena

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är så fint, vilket jobb du lagt ner och samla alla dessa söta små möbler. Och alla pyttiga detaljer. Allt passar så bra ihop.
Ha det gott
Goa kramen
AnnaMaria

OlgaA sa...

Undrar och beundrar varje gång dem som skapar dem alla små saker. TÅLAMODET krävs, va?!=)))
Fint hus säger jag ännu en gång!
kram

Anonym sa...

Så vackert och inspirerande att få titta in i ditt dockhus.

Vita små hjärtan sa...

Men det är ju så gulligt så det är inte klokt :) Så riktigt det ser ut!
Kram Agnetha