måndag 24 november 2014

Morgondagens Nyheter

God Middag,
dax att förhandsvisa lite av
Morgondagens Nyheter i min butik,
Gammal Fransk Spegel,
Vaddfigurer,

 En gammal Låda som jag gjort om
till Adventsljusstake,
Dock medföljer inte ljusen,

 Vaddtomte,

 Gammal Fotpall,

 Stora Gamla stjärnljusstakar,

 En antik Vaddtomte,


Gamla tyska Putz Lamm.
gammalt filigran,

 Gammal Tygask,

 En till Vaddfigur,
en Clown,

 Och en till,

 Gammalt Franskt Gipsfår,

 Och en turkisk pajsleymönstrad pläd,
superfin, och stor,
Ja det var väl lite av
Morgondagens Nyheter i min Butik,
Fin Ny vecka till er!


Kramar Kathrine...

6 kommentarer :

Solstrimmor sa...

Trots mitt försök till köpstopp så kan jag inte hålla mig... Mejlar dig:)

Kramar från Eva-Mari

Jennys Vita Villervalla sa...

Så mycket fint!
Ha en fortsatt bra vecka!
Kram
Jenny

House and Garden by Bia sa...

Dom är fina stjärnljusstakarna, har alltid gillat sådana ;))önskar dej en fin kväll;)
Kramis bia

lena sa...

Hej,, så fina saker .Vad kostar clownen? Mvh Lena

angie sa...

süße bilder, danke!!! liebe grüße von angie

Frida sa...

Det var en vacker kaminspegel, och vilka fina vaddfigurer :)
Kramar Frida