söndag 23 november 2014

Inköpsresa

God Middag, ja då är man hemma igen,
efter en inköpsresa till 
Danmark i Helgen,
Hittade så mycket fina saker,
En del läggs in i Butiken på Tisdag.

 Bla kom jag över dessa fina vaddfigurer igen,
inte gamla men handgjorda av en Dansk tjej,
så otroligt vackra och välgjorda,
gamla Stora stjärnljusstakar kom jag också
över igen,

 En gammal Fransk Kaminspegel,

 N'ärbild på några av vaddfigurerna,
gamla Tyska får hittade jag också några
stycken,

 En gammal Vaddtomte, så fin och ganska stor
 hela 24 cm hög,
Supercharmig,
gamla Julgransprydnader hittade jag också en del,
och mycket mycket mera,

 Ja det var några bilder från mej idag,
Hoppas jag inte tröttar ut er
men mina bilder!

 Tänk snart är det
1 Advent,
det går så fort nu,
dax att börja pynta,


Önskar er alla en fin
Söndag!
Kramar Kathrine

9 kommentarer :

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken spegel, den är så fin!! Och vaddfigurerna ser gamla ut, hon du köper av är duktig.
Ha en skön söndag
Kramar/AM

angie sa...

danke für die tollen bilder und inspirationen!!! einen schönen sonntag wünscht angie

Anonym sa...

O så fina vaddfigurer!
Nej, du tröttar inte ut med dina bilder. Blir så glad varje gång du lagt ut nya. Så vackra och stämningsfulla!

Skön söndagskväll till dig!

Helene i V Frölunda

Bonjade sa...

Love these little ones

Fine sunday afternoon

Margareta sa...

Så mycke fint igen! Alltid så härliga bilder. Kan aldrig bli för många...man vill bara se mer.
Fortsatt trevlig söndag!
Kram Margareta

Anonym sa...

Hej! Jag blir oxå glad varje gång du lägger ut nya bilder! Bara väntar på dom. Nu ser jag fram emot Tisdag när du får ut i butiken. Vaddfigurena är ju bara såå fina. Hälsningar Agneta i Torslanda.

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilka fina saker du har hittat! Vaddfigurerna ser verkligen gamla ut. Stjärnljusstakar gillas;-)
Kram,
Regina

It's me sa...

Have a Nice week...love Ria...x!

G:a Affären sa...

Visst har du hittat mycket fint. Vaddfigurerna skulle jag inte kunna skilja från gamla, så fina! Och spegeln..! Jag njuter så gärna av dina bilder.

Kramar /Cia