onsdag 13 augusti 2014

En liten kik...

In i vårt sovrum,
bjuder jag på idag,
denna regniga Onsdag,

 Men så helt plötsligt skiner solen igen,
Och jag gillade ljuset som blev inne i sovrummet,
så vips tog jag fram kameran,

 Gillar den gamla soffan,
med sina klädda knappar,
passar så bra här inne i sovrummet,

 En bild av hallen blev det visst!
Älskar ljuset här uppe,

 Och den gamla Kandelabern passar så
bra på den lilla byrån,
som jag ärvt efter mina föräldrar,
jag minns den sedan jag var liten,
så jag blir glad av att se den.
Jag har förstås målat om den,
den var ganska tilltufsad när jag 
tog hand om den,


Hoppas ni har det fint!
Snart är det dax att besöka Formex, 
det skall bli kul,
och spännande att titta på höstens 
Trender,
och bli fullmatad med Inspiration!
Önskar er en fin Kväll!

Kramar Kathrine...

6 kommentarer :

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Tack för titten, solen lyser så fint hos dig. Och lyckost som ska på Formex. Jag har fått en enorm lust och möblera om, och tapetsera en vägg!! Är väl för att jag inte kan just nu.
Kramar/AM

House and Garden by Bia sa...

Du har så fint hemma hos dej ;)
Härligt att gå på Formex...det kommer mycket saker i natur till hösten och dov pastell har jag hört;))....låter bra tycker jag;)
Kram bia

It's me sa...

Beautiful......happy week....love Ria....x!

G:a Affären sa...

Att omge sig med gamla ting ger en härlig känsla, och så mycket roligare när det är arvegods. Kandelabern är hur fin som helst!

Lycka till på Formex, och jag antar att du tar på dig bekväma skor.

Kramar
Cia

Gårdsjenta sa...

Så nydelig :) Den gamle sofaen var jo superflott!

Brocante-Charmante sa...

Soooo beautiful! Love all the impressions of yuor home!
Lots of love,
Heike