torsdag 24 juli 2014

Tidig morgon...

Godmorgon kära Läsare,
vaknade tidigt i morse,
just nu är det bara 18 grader här hos oss,
Vinden leker i spetsgardinen,

 Igår plockade jag av en ros,
Madame Boll heter denna ljuvliga,
den har en fin rosa färg,
och doftar himmelskt,

 En enda gör mej lycklig,

 Jag har funnit en fin gammal kontorsstol,
målade om den och nu står den här 
vid mitt skrivbord,
och den är urskön att sitta i.

 Nu skall jag tassa ner och få i mej lite frukost,
sedan skall jag gå ut och plocka 
av lite hallon,
sedan får vi se vad som står på agendan,
men det blir varmt idag har dom sagt
hela 33 grader här hos oss,
Önskar er en fin Dag!


Kramar Kathrine...

2 kommentarer :

House and Garden by Bia sa...

Jaa visst är vädret bra just nu...man får njuta så länge man kan;))...oj vilken fin kontorsstol du har funnit....gillas av mej!
Nu ska vi ner till sjöboden på en liten födelsedagsfest...svåger och svägerska och ett av deras barn, som fyller 29 år...barn o barn, hihi...
Kram på dej
Bia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fin stol, och snurra kan du göra också. Det blir varmare och varmare, snart blir jag lite bekymrad. Men till slut måste det ju vända, är åska i luften.
Kramar/AM