torsdag 31 juli 2014

Inredningsreportage...

Godmorgon alla fina Läsare,
Idag visar jag lite bilder från ett inredningsreportage,
som jag fått vara med i,
jag blev tillfrågad av en reporter i tidningen
 Sala Allehanda om jag ville ställa upp,
och visst ville jag det!
Så kul!
Visar lite bilder från reportaget
Inte världens bästa bildkvalitet, 
men men,

 Här kan ni också läsa lite om mej,
Och min inredningsstil,

 Jag älskar ju den gamla Franska äkta Brocante stilen,
Och försöker att få till det så inne,

 Svårt att hitta dessa gobitar i Sverige,
ofta är det så höga priser på just dom sakerna som
jag vill ha,

 Men det är spännande att leta efter dessa gamla 
saker,

 Här lite inredningstips från mej,

 Dessa två bilder var inte med i Reportaget,
dom har jag fotat själv,

 Jag älskar ju även det romantiska,
feminina,
som gamla Kläder, 
i tyll och spetsar,
Helst vill jag ha Gamla ting
det är en helt annan känsla i dessa 
saker, 
ja ja nog om det!


Önskar er alla en fin Dag!
Kramar Kathrine...

11 kommentarer :

G:a Affären sa...

Frankrike möter Ransta, det är en beskrivning som stämmer utmärkt. Så roligt med reportaget och att du blir uppmärksammad!
Cykelverkstad....nu är det en guldgruva!

Kramar
Cia

It's me sa...

Nice to see you in That magazine...you must be famous now....)))...!!! X !!

House and Garden by Bia sa...

Kul att vara med i tidningar, för visst har du varit med i fler ?
Vad är egentligen skillnad mellan Brocante och Vintage stil ?...det har jag frågat mej länge...förstår att det är en skillnad men, är Brocante mer fransk stil ?...du kanske kan svara på dom frågorna ??
Ha en fin dag nu i det fina sommar vädret;)
Kramis bia

Katta sa...

Vilket fint repotage! Verkligen bra skrivet i det med, roligt!! Ha en fin helg, kram Katta

myrica sa...

Så trevligt att du är med i tidningen, så nice.
Och så har du ju så fina saker och fotar dom så fint.
Ha en bra dag
kram

HWIT BLOGG sa...

Så roligt för dig!
Önskar dig en skön helg nu, njut av augusti!
Kram,
Titti

Tinas bo sa...

Vad kul! Grattis! :)
Härligt reportage!

Kraam
Tina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fint reportage, det är nog många som spar den tidningen för inspiration. Inte konstigt att du har fullt upp, gissar att många besökt ditt showroom i sommar också. Klänningen på sista bilden är otroligt vacker.
Ha en fin helg och stor kram/AM

Bestemors gamle laken sa...

Så fine bilder du viser fra reportasjen:)
Forstår godt at du takker ja til at en journalist får komme til ditt nydelige hjem.

Elsker stilen din, men her opp i nord-norge er det vanskelig å få ta i slike skatter. Og langt er det til Frankrike, Belgia og Danmark...

Ønsker deg en fin lørdag.

Sommerklem, Gerd Kr.

G:a Affären sa...

Idag har jag tänkt på dig då den stickiga röklukten från Sala trakten når oss ända hit. Det gäller att hålla fönster och dörrar stängda nu.
Och så skriver du att det regnat hos dig! Så skönt och hoppas det kommer mycket regn över alla bränder också.
Idag blev det IKEA besök då min väninna behövde hjälp med att bestämma nytt kök. Jag tycker det är en större prestation att göra ett besök där än att röja sly!

Söndagskram från mig!
Cia

vitthusmedrosaknutar.blogspot.se sa...

Vad roligt med repotage i Sala allehanda. Kan man få tag i den tidningen och se ditt fina repotage. Du bor ju inte så långt från mig.Du har det så himla fint.

Kram Susanne