måndag 8 juni 2015

Morgon Dagens Nyheter

Godmiddag och en ny vecka står för 
dörren,
Här kommer en liten presentation av
Morgon dagens Nyheter
i min Butik,
1 par ballerinaskor,
och dom enda för denna gången,

 dom är inte lätta att hitta nu!

 Fransk Gammal Kyrkoljusstake,
denna är så fin!

 Porslinsblomman är svagt rosa och
helt underbar!

 Fransk Gammal Brölloppskupa,

 Franska Gamla Krus,
i vit fajance,

 En stor rund pölkudde,
så fin!


Allr detta och lite till läggs in i Butiken 
Fin ny vecka till er!
Kramar Kathrine...

4 kommentarer :

myrica sa...

Så fina saker, kupan var ju inte så dum.
Ha en fin dag
kram

House and Garden by Bia sa...

Fina saker och pölkudden gillar jag ;))
Hoppas ni har sommar nu....det tycker jag inte att vi har precis...tråkigt !
Allt gott!
Bia

HWIT BLOGG sa...

Vill ha...igen! Fattar inte var du hittar allt fint!
Varm kram,
Titti

Hajan sa...

Jag har haft en kupa en gång, i min var det en konstgjord ros som låg på plattan. Den är hos någon i min släkt, kommer ej ihåg vem som fick den då.
I dag skall jag på Bröllop, hoppas det bliver fint väder.
Jag bryr mig inte vilka program hon varit med i, skall bara glädjas
för att de får varandra.
Att de orkar, de är som Korpar tidningarna.


kram Hajan