fredag 7 februari 2014

Lite Morgonbilder...

Godmorgon Kära Läsare...
Fredag igen,
Har fotat lite bilder i mitt Bloggrum/gästrum,
nu på morgonen
Ursäkta att bilderna är lite diffusa,
men men,
Älskar tyllspets, denna gamla barnhätta är så
fin,

 En gammal tyllspetsunderkjol,
hänger på skåpet,

 Den gamla kistan är bra förvaring 
till alla tidningar jag släpar hem,

 Spegelbild,

 Och sedan avslutar jag med en bukett dubbla
nejlikor i en härlig färg,
dom är till er alla fina Läsare som kikar in här
och förgyller min tillvaro,
Hoppas ni får en fin Fredag!


Så ses vi snart igen

Kramar Kathrine...

9 kommentarer :

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Tackar, den buketten blir fin till helgen, såna fina nejlikor hittar inte jag ofta. Otroligt så mulet det är varje dag, jag tycker du har tagit jättefina bilder, mysigt.
Ha en fin helg
Kramar till dig vännen
AnnaMaria

Hajan sa...

Ja det är vackert med spets och tyll, men jag tycker
spegelbilden är en 10a.

Så himla fin.

Ett ögonblick sa...

Härliga, vackra, romantiska bilder att njuta av så här på "morgonkvisten".
Och man tackar...så ljuvliga blommor.

Jag önskar en fin helg till Dig!!
kramar lisa

susanne sa...

Jag tycker barnhättan är fantastiskt vacker, men tänk så en del barn gick klädda förr...inbjuder inte direkt till lek... Men som ett konstverk är den hos dig!/Susanne

mia sa...

God morgon,

vilken vacker färg på dina nejlikor! man tackar ;-)

(titta in en snabbis till mig om du har tid och kolla på mitt ros fynd jag gjorde igår..)

äntligen helg också!

kram

House and Garden by Bia sa...

Tack för dom fina fredags blommorna ;))......vilken fin kista som tidningarna ligger på ;)...ha en härlig fredag nu min vän!!
Kram bia

john sa...

lovely images as usual Kathrine and thanks for sharing your pretty carnations ..they are such a nice colour ! have a nice weekend...Gail x

myrica sa...

Så fin kjol, och mössan var så söt.
Ha en bra helg
kram

Meta sa...

Du har så mycket fint att visa oss blir så glad när jag besöker dig även om jag inte alltid kommenterar Kul att jag gick in just idag då och kan tacka för den fina nejlikebuketten. Det har inte varit min favoritblomma tidigare men nu har det kommit så många fina färger och storlekar att jag har ändrat mig.
Ha en fin morgondag
Kram Meta