söndag 30 juni 2013

Showroom...

God Eftermiddag,,
hoppas allt är bra med er,
Här är det bara bra, nu äntligen har vi tagit mod till oss
och frågat Grannen om vi kan få hyra en liten bit av deras
vackra gamla verkstad,
På bilden ser ni hur den delen ser ut som jag skall
hyra,

 Gamla vackra bågfönster, åt båda håll,
helt underbart vackra,

 Så här ser ett av fönstren ut inuti,

 Högt i tak putsade väggar, tegelgolv,

 Så här skall röjas,,, så jag kan städa upp,
och här har jag tänkt att jag skall ha 
mitt Showroom,
vad tror ni???
Visst kan det bli bra,,
Jag kommer att visa flera bilder vartefter det blir färdigt,
Och en viss tid av våran semsester kommer att gå
åt till att fixa här,
men det är bara skoj,


Ja nu vet ni vad det var för hemlighet jag skulle 
berätta!
Hoppas ni har det fint!

Kramar Kathrine

11 kommentarer :

Ett ögonblick sa...

Oj! vilken grej!! Jag kommer ihåg att du visade huset för oss för längesedan och jag har faktiskt tänkt på det flera gånger. Så bra att ni frågade!! det kommer att bli hur läckert som helst!! ytterligare ett utflyktsmål, jättekul!!

Lycka till!! och Du håller väl oss uppdaterade;))

kram Lisa

helle sa...

Jeg husker også at du før har vist billeder af huset, held og lykke med dit projekt Kathrine!

Kram Helle

Anonym sa...

Men vad fint mamma! Det kommer bli kanonfint! Kram anna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Äntligen! Du minns nog att jag tjatat om detta fantastiska huset, som gjort för och ha dina gamla fina saker i. Kommer bli landets vackraste antikbutik detta!
Jätte grattis vännen
Kramar
AnnaMaria

G:a Affären sa...

Men Kathrine! Jag får rysningar, så vackert med fönstren, golvet och väggarna, jippi så härligt!
Så glad jag blir för din skull, och att du vågade fråga och fick hyra!

Kramar
Cia

It's me sa...

Lovely week darling....x !

Hajan sa...

Oh lilla vän, Du är som Ernst
tänkte jag först. Men vad bra, och när det ligger så nära med.
Ser ju under bart ut, jättehärliga
fönster. Oj så spännande att
följa Din blogg.

Lycka till med din
kreativitet-

kram Hajan

Viola sa...

Vad jag tror....det kommer att bli UNDERBART :) hoppas det blir ja, kram

Anonym sa...

Det ser helt fantastiskt ut! Nu måste jag spara lite semester dagar, så jag kan åka och besöka din butik sen :)Må så gott!

Pernilla Thörnros

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Ojj så nydelig byggning da og så flotte vinduer !!! Det blir sikkert kjempefint kan jeg tenke meg .

Blan betong och gammeldags pioner sa...

ooo vilken läcker byggnad kommer att bli perfekt som showroom....HA en underbart härlig helg kram från Maja