torsdag 9 maj 2013

På mitt Köksbord...

Står det just nu lite blå peenser,
tänk det behövs så lite,
Hur är det med er? 
Hoppas det är bra, och att ni haft en fin Dag!

 Skönt med en extra ledig dag så här mitt i veckan,
Vi har arbetat lite ute i trädgården,
jag har planterat lite kryddväxter,
och gjort en Fransk Hörna, 
ni får se en annan dag!

 Sedan har jag haft besök av Goa Ninni
med bloggen 
Så trevligt att träffa likasinnade,

 Om ni går in på Ninnis blogg,
http://hagagarden.blogspot.se
 kan ni se vad hon köpt av mej,

 Nej nu skall jag gå ner och käka lite kvällsmat,
sedan blir det mys framför burken 


Önskar er en fin Kväll!

Kramar Kathrine...

15 kommentarer :

hagagården sa...

Hej. Tack för en trevlig stund idag,jag är mer en nöjd med mina köp,hoppas vi ses igen någon gång. Stora kramen. Ninni

Tidevarf sa...

Så fint och vila ögonen på. :)

Kramar
Anneli

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så roligt med besök, och då vet jag att dockan hamnade bra. Ska bli spännande och se din franska hörna. Jag har grävt upp komposten idag, hade jord till knäna.
Kramar
AnnaMaria

Elsa och Helena sa...

Jag ska genast kika på Ninnis blogg, så roligt att träffas i verkligheten:) KRAM Helena

Anneli sa...

Alltid så skoj att träffa bloggvänner...........det är som man känner varandra trots att man bara bloggat ihop.

Ha det gott,
Kram Anneli

It's me sa...

Lovely weekend darling......love Ria...xxx...

Frida sa...

Det är alltid roligt att träffa likasinnade :), så fint med peenserna på ditt köks bord, det behövs inte mycket för att man ska kunna förändra något i hemmet. Ser fram emot att få se din kryddhörna i trädgården.
Ha en fin helg!
Kram Frida

Margareta sa...

Hej!
Du har såå trevligt överallt. lite vårblommor därtill,så blir det optimalt.Det är verkligen en tid att njuta av nu.Det skulle behövas 24 timmar vaken tid/dygn.Vi gick en runda i skogen ikväll och bara lyssnade på fågelsången.....
Jag tänkte just idag,att det var synd att jag inte bodde närmare dig,för då skulle jag köpt en stol också-mkt fin.
Ha det så bra i denna ljuva vårtid!

Kram Margareta

G:a Affären sa...

Det var länge sedan vi fick se lite köksbilder, så fint du har! Och minsann står inte penséerna fint också!
Jag har förstått att Ninni är en go tjej, roligt att få träffa någon som henne i verkligheten också.

Kramar
Cia

Katta sa...

Jag gillar verkligen sitt köksbord, det är alldeles underbart. Supersöta blå Penseer med. Kul att få besök av Ninni. Kram Katta

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Så herlig det var på kjøkkenbordet ditt :)Vakre bilder :)

Ha en nydelig Ffredag og helg :)¨

Klem Solveig

Ewa`s Galleri sa...

Så fint med några penseer ,men allt klär ett så fint bord
Ha en riktigt skön helg

Hajan sa...

Du har så fint hemma hos Dig,
önskar Dig en trevlig och skön helg.

kram Hajan

john sa...

Your photos look so beautiful Kathrine ! have a nice weekend...Gail x

Gabriella sa...

Vackert, vackert hos dig!