lördag 16 mars 2013

Till Salu..

Hej alla fina läsare,
Idag skiner solen och man blir glad,
Jag har beslutat mej att sälja denna gamla
emma,

 Den är så fin, skön att sitta i, och lagom shabby,
Om någon är intresserad går det bra att 
maila mej på
tantbla@telia.com.

 Kolla in dom klädda knapparna i ryggen,
så snyggt!
Emman har ett vackert beiget sidentyg med små ljusrosa 
rosor,
Om ni klickar på bilderna så ser ni bättre!

 Den som köper den får komma och hämta den
hos mej!


Önskar er alla en fin Lördag!

Kramar Kathrine

17 kommentarer :

Hulda sa...

Det var en utrolig vakker stol. Jeg hadde ikke hatt hjerte til å selge den. Så fin utforming, og så nydelig stoff.

hemma hos lilla mej sa...

Åh vilken läcker stol.Ha en skön och härlig lördag fina du .Kramar Rita ♥

Marit sa...

Skulle ønske jeg bodde nærmere! NYDELIG!!!

Ha en fin dag i solen!
Klem Marit

Sabelhagens Olivlund sa...

Jättefin är den!! Jag har en liknande fast mindre som står i vår hall, den är i behov av ny klädsel.
Ha en fortsatt fin helg.
Kram Maria

Ewa`s Galleri sa...

Jättefin stol ,Synd att göra sig av med
Men som sagt man har inte plats för allt och måste avyttra ibland
Ha en skön lördag

Meta sa...

så fina de är och praktiska utan armstöd.
Ojojoj vad jag önskade att jag hade huset på kolonin färdigt då skulle jag köpa den på en gång.
Ha en fin helg
Kram Meta

liven sa...

Åh...den var fin!
Egentlig bra du bor så langt unna meg Kathrine....jeg er jo bare så glad i gamle stoler :)

Ønsker deg en fin helg
Klem!

Bonjade sa...

Is this one for sale....?
Oh love this one.

But sending it to Holland is that very expensive...?

Fine weekend

myrica sa...

Vilken fin stol.
Ha en trevlig lördag
kram

john sa...

Oh what a lovely chair !! very fine ...if only I lived closer ...and had a larger house !! have a nice weekend...Gail x

Unknown sa...

Hej såg en pryl som jag ville köpa utav dig, har du ngn mailadress?

It's me sa...

Lovely chair !!!...love from me...xxx...happy weekend !!

STENLYCKA sa...

Vad roligt att du vill vara med i min lilla utlottning!
Emman är så fin!
Önskar dig en fin söndag!
Kram Raina

Frida sa...

Vilken vacker Emma stol, hade gärna velat ha en, dem är riktiga klassiker. Hoppas du får en fortsatt fin helg!
Kram Frida

Sommerhuset i bakken sa...

Wow, så fin! Den skulle jeg gjerne hatt, men...det blir dessverre litt langt å reise ;-) Utrolig flott stol som sikkert kommer til å bli solgt fort. En skikkelig skatt ;-)

Ha en herlig søndag!

Sirpa sa...

Hej Kathrine! Vilken vacker stol! Min farmors föräldrar hade en sån och om jag kommer ihåg rätt så hade den nån konstig röd färg och som barn tyckte jag att den var jätte hårt att sitta på :)
Har en fin söndag! Här har vi iallafall mycket soligt!
Kram Sirpa

hagagården sa...

Vilken underbart fin stol!!!
Kramen till dig från mig.
Ninni