onsdag 4 januari 2012

Min Gine

Godmorgon alla, får börja med att tacka för alla
söta kommentarer ni lämnar här hos mej
Jag blir rörd av tacksamhet
Idag får ni se lite bilder på min Gine
.
Den som jag fick i födelsedagspresent av min
man, köpt i Butik Sophie
i Köpenhamn
Hon har fått vingar,
som jag har gjort, handsytt dom med ett tunnt tyg
och satt små pärlor på
stommen har jag gjort av en kraftig
tjock vajer
.
Ett riktigt pillergöra, har läst om att dom
gamla vingarna som finns att köpa nere
i Europa, satt Nunnorna och
handsydde vilket pillergöra.
Tycker dom sitter ganska bra
på min Gine, vad tycker ni?
.
Här regnar det idag igen och jag börjar tappa
tron på att vi kommer att få nån riktig vinter i
år
2012
Vad tror ni?
Önskar er alla en fin dag
Kramar Kathrine...

12 kommentarer :

LissasVita sa...

Vilket vackert arbete du gjort! Kramen Lisbeth

hagagården sa...

Underbart fina vingar,och provdockan ska vi inte prata om,den är så snygg så det är inte klokt.
Stora kramen!!
Ninni

Evashusotorp sa...

Såååå vackra vingar jag tycker dom passar som hand i handske.
Näe, det blir nog ingen vinter , bara slask o regn.
KRAM
Eva

gamla skolan sa...

Verkligen fina vingar , sitter ju helt perfekt på din fina gamla provdocka !
Kramar // Susanne ♥

Vitspets sa...

Såå fina vingar ...
Perfekta till din fina gamla provdocka

Kram Karina

Dronninghuset sa...

hei
og godt nyttår til deg.
for en nydelig gine, ønsker meg en jeg også. vanskelig å få tak i her i stor størrelse.
takk for hyggelig kommentar i dag og tidligere, - vi følges ad også i 2012 ;-))
varm klem TOVE

Sallys hus sa...

Hej hej!
Men oj vilket jobb du lagt ner!
Va duktig du är!!
De passar ju superbra där...
Nää jag börjar också tro att det inte kommer bli någon snö iår....det är nästan så det skulle kännas konstigt ifall den kom nu och stannade ett par månader...man har ju så smått börjat drömma om att börja gräva i rabatterna..;)
Kram o ha en fin kväll!
Katarina

vita drömmar och svarta tassar sa...

Önskar dig en fin start på 2012 för min del får det gärna bli en lång vår och sommar....

Ha en mysig dag
kram wivi

Bonjade sa...

I think they look like really georgeous!

If only I could fly......;0)

Fine evening

Tre Tanter sa...

Helt makalöst vackert!

3 tanter.

Vintage House sa...

Den är fantastisk fin jag är oxå så glad för min...
Det verkar vekligen vara ett pilljobb dina blev kanonfina....
kram
sandra

Hagbacken sa...

Oj vad duktig du har varit! Blev ju kanonfint! :)

Kram Linda