måndag 3 oktober 2011

Gamla godingar...

Hej mina kära bloggvänner..
Idag är det en ny vecka.
solen kikar fram lite här idag.
Idag visar jag lite saker som jag kommer att
lägga ut på bloggbutiken imorgon.
detta gamla vadderade täcke är så fint,,
tänkte behålla det först men har beslutat att
sälja det,,
.
Gamla fotogenslampfötter har jag lyckats komma
över några stycken.
.
Ställ dom i en grupp så blir det så fint....
.
Den gamla svart plåtbrickan är underbart
vacker med sina rosor.
.
En gammal koffert i korg med fin patina,
och lite till...
Så Kika gärna in i morgon!
.
Önskar er alla en fin ny vecka!
Och ta väl hand om varandra!!!
Kramar Kathrine...

12 kommentarer :

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Täcket är helt underbart, jag har mailat dig
Hoppas hoppas... är på jobbet, så det blir en snabb-kommentar
Kramar
AnnaMaria

liven sa...

Et så flott teppe!!
Alltid fristelser hos deg!

Ha en fin uke Kathrine

Marie Louise sa...

Mysigt täcke...ska kika in till din bloggbutik och se om du har något som passar mig..kram Marie

Tinas bo sa...

Täcket är ju helt underbart!!

Ha en fin vecka
Kram Tina

G:a Affären sa...

Åh vilket underbart täcke, jag tror det står AnnaMaria på det!
Och lampfötterna och brickan, jag skulle vilja ha allt!
Kram vännen/Cia

It's me sa...

Beautiful things ......enjoy a happy week.....love from me....xxx....

Suzy's Vintage Attic sa...

Stunning looking quilt!
Isabelle x

barbrok sa...

Självklart kikar jag in i morgon, blev sugen på täcket.......får se hur jag gör..
Kram barbro

rosenälvorna sa...

Vilket underbart härligt gammalt täcke. Christina

Johanna Stålros sa...

Underbara ljusstakar! Kram Johanna

Vita små hjärtan sa...

Hej Vännen.
Så mycket fina saker! Täcket såg ljuvligt ut!!!
Ha en mysig kväll.
Kram Agnetha

Anna-Lena sa...

Hihi... förstod att AM skulle fastna för täcket. Det såg så fint ut och kommer att passa hos henne. Du hittar så mkt fint. Önskar att det fanns sådana guldgruvor här med!

Kramar till dig!♥