lördag 10 september 2011

Lördag....

Gomiddag alla som kikar in här idag.
Lite bilder från övre hallen,
.
Gillar denna spegel,, ni som följer min blogg vet väl hur
den såg ut innan jag fixade till den, och jag ångrar
mej inte en sekund...
att jag målade över den fula guldfärgen som någon
hade målat den med!
.
Lite blandade bilder bjuder jag på idag,,,
Den Vackra gamla soppterrinen står på min bänk i köket
just nu,, den finns att handla på min bloggbutik
visst är den fin?
.
En kik in i matsalen....
. Och en annan bild från gästrummet... där jag har det här skåpet står just nu.. . Jag har inte vart så uppdaterad här på bloggen, har mått lite dåligt.. Hoppas ni alla får en fin Helg! Och var snälla emot varandra! . Många Kramar
Kathrine...

12 kommentarer :

Vita små hjärtan sa...

Ja du har det så fint!
Ha en fin helg.
Kram Agnetha

Katta sa...

Hoppas du mår bättre nu. JO jag saknade dej ett par dar :) Den spegeln är så himmla fin jag önskar mej nåt liknande med och så gillar jag din Emma där så supersnygg. Kram Katta

himlaverket sa...

Hoppas du mår bättre. din soppterrin ser precis ut som min.
De är så vackra....
Håller med dej om att guldspeglar ser bättre ut i vitt;)
Kram Ullamaria

STENLYCKA sa...

En stor kram till dig Kathrine och jag önskar att du mår lite bättre nu.
Vilken härlig spegel du har skulle inte alls ha något emot att äga en sådan. Den blev så fin vit. Din blommiga tapet i hallen är ljuvlig!
Ha nu en bra lördagskväll och tack kära vän för dina alltid så gulliga hälsningar, jag blir så glad.
Många kramar till dig, var rädd om dig!
Raina

Vitt hus med svarta knutar sa...

Tråkigt att höra att du mått dåligt, jag hoppas verkligen att du mår bättre nu...

Soppterrinen är underbar, jag har sett den i butiken;-) Vad vacker bilden från matsalen är, jag gillar den bruna/rostfärgade fåtöljen mot allt det vita. Spegeln i övre hallen är så pampig, vilket krön!

Ta hand om dig nu!
Kram,
Regina

It's me sa...

All is so beautiful !!...enjoy a happy weekend....xxx....

skifferhuset sa...

Du har det såååå fint! Härliga bilder från dit hus! Hoppas du mår bättre nu!? Kramar Iréne

Puumuli sa...

Din spegel är hisligt vacker! Det är en fin stämning hemma hos dig, så skönt. Jag är förkyld sedan flera dagar så jag börjar så småningom bli trött på tillvaron... Ha en skön helg!

Kram
Sari från Puumuli

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron vännen, hoppas du mår bättre. Så fin rundvandring, du har så fint i alla rum. Din vita spegel passar så bra på den tapeten, och gamla emma i matsalen är underbar.
Ha en fin söndag
Varm kram
AnnaMaria

gamla skolan sa...

Verkligen en vacker spegel , men i guldfärg kan jag tänka mig att den blir för prålig , så du gjorde helt rätt som målade den. Tapeten är också så fin och emma stolen !! Önskar dig en fin söndag . Kramar // Susanne ♥

liven sa...

Flotte bilder...og speilen er virkelig nydelig!

Ha en fin søndag Kathrine

shabby chic og lavendel sa...

Koselig du kikket innom bloggen min. :) Eg må berre tilstå at eg beundrer den nydelige gangen din. Den tapeten din er helt nydelig!!Og så er det så fint med det hvite flotte speilet.

Klem Catharina