torsdag 29 april 2010

Ängelbild.......

Hejsan alla underbara...... har nyss kommit hem har arbetat hela dagen.... känner mej ganska mör.....men nu skall jag ta det lugnt och gå runt till alla fina bloggar, först vill jag visa....
Denna underbara bild ..... orginalet är en gammal bild.....och dom finns att köpa på min lilla butik!
Denna underbara klänning eller särk letade jag fram ur mina gömmor..... visst är den fin passar mej precis.... funderar över om jag skulle kunna använda den som sommarklänning..... nu ser man inte nederdelen men den har ett avslut med en ljuvlig brodyr.....
Här en bild på min lilla datahörna.... lampan kommer från Ikea och är ommålad till svart.... sedan ett gammalt skrivbord, och en gammal karmstol. Med detta lilla inlägg vill jag önska alla en underbar Valborg!
Kram Kathrine

22 kommentarer :

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Hej Kathrine!
Nu har den lilla fina hängaren kommit fram till mig. Jag är såå nöjd! Och den är redan uppsatt och pyntad också... hihi.
Så härligt det ser ut i din lilla datahörna... massor med fint runtomkring att titta på.
Ha en trevlig Valborg du också!
Kram
Marie

liven sa...

nydelige bilder Kathrine!
Og nå må jeg søke på nettet....vet ikke hva denne valborg er jeg....men nok en sak som dere feirer :o)

ha en fin kveld

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken mysig blogghörna du har, jättefint skrivbord. Och den klänningen är underbar, så fint och ha på midsommarafton.
Ha en härlig valborg
Vårkram
AnnaMaria

LisaMatilda sa...

Vackra ting alltihop! Gillar din datahörna, så fina möbler...
Önskar dig en skön Valborgshelg!
Kram

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei snille!

For et nydelig bilde, vidunderlig vakkert!

Håper dere får flott vær nå når Valborg skal feires!

Klem

Viola sa...

Verkligen en fin och mysig blogghörna du har...:0) vilket väder vi haft idag, över 20 grader varmt och sol, rena sommarvärmen, ha en fin valborg, KRAM

hagagården sa...

Hej
Vilken vacker bild du visar,så fint du har det i din hörna,stolen var underbart fin.
Kram o ha en fin kväll.
ninni

Fleurette sa...

Hello my dearest Kathrine, little corner in your room is very beautiful and charming!! Have a nice evening and happy weekend:))
Big hugs Fleurette

vita drömmar och svarta tassar sa...

Då blir du fin till sommaren!!med alla dessa särkar el under klänningar som man inte vill dölja under kläder utan visa..=)
Ha en underbar valborg
~~kram~~

Ellinor sa...

Underbart vacker bild,å jag bara älskar dessa olika Särkar har själv "Dille" på att leta upp o spara gammla Romantiska kläder.
Ursäkta att jag inte svarade direkt på din fråga om jag säljer mina Änglar.Jag har sålt dom jag la ut på Bloggen.Är i nån sorts Vår Trötthet så jag är dåligt ute på Bloggen just nu.
Kram/Ellinors Hus

It's me sa...

Hello Katherine..............o it is so sweet !! the little image..............i love it......can you not send it in a bubble envelope ?? is that not cheaper ??

Have a nice friday...hugs from me.......

Pia sa...

En väldigt mysig datahörna, som man kan tappa bort tiden i!?

O-jaa, en skön sommarklänning av din särk blir vacker!!

Kraam och glada Vappen!

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vilken fantastisk särk du har! Passar perfekt som sommarklänning... Den som ändå hade en sån fin datahörna. Själv sitter jag i köket mitt bland alla tyger och barn och bloggar. Ingen lugn och ro här inte! Hoppas du får en fantastisk valborg med massor av god mat och trevligt sällskap.
Kram/ Anna

Myricas Farmor sa...

Vilken fin klänning, jag tycker dú ska använda den till sommaren, jätte fint.
Vilken fin hörna du har ,där du sitter och skriver, så fint.
Ha en trevlig Valborg
kram

Katta sa...

Å vilken vacker skrivbordshörna du har. Önskar dej en trevlig Valborg, kram Katta

Country Hill sa...

Verkligen mysig blogghörna Du har. Jag kommer aldrig riktigt till skott med min.
En mysig Valborg önskar jag Dig!
Kram Lena

bikim sa...

MORNING KATHRINE!
LOVE YOUR BLOG AND THE IMAGES YOU SHARE!
I'LL BECOME A FOLLOWER, OK?!
HAPPY DAY
ROSA

Hanna sa...

ha en bra valborgsmässoafton.
kram
hanna

~ Hennes Rum ~ sa...

Hej på Dig, igen :-)
Vilken fin hörna du har. Tror nästan att det är exakt likadana skrivbordslampor som jag har härhemma...den som du målat svart...*kisar lite och funderar* Den blev faktiskt väldigt fin som svart.

Nu ska jag strosa in i Din butik :-)
En väldigt vacker bild det där, så milt motiv...utstrålar tro, hopp, och kärlek.

Många Kramar
från Eva

teddy bears Marin to Venice sa...

Ciao my dearest Kathrine,

Style fantastique!
tu as un blog très beau.
Rosarita

Agnes Maria sa...

Hej vännen!

Så söt blogghörna du har. Och den fina särken kommer att passa dig perfekt till sommaren.
Ha det gott.
Kram Åsa

Anonym sa...

[p]The bold black rhodium look adds a striking [url=http://www.bijouxstiffanyandcofrance.com]tiffany and co[/url] contrast against the gold colour . Imagine your boy friend and you are kissing with the ring of your Tiffany bracelet . Residents enjoy cultural institutions, athletic facilities, and stores [url=http://www.tiffanyjewelleryinuk.co.uk]tiffany bracelet[/url] and restaurants of the highest order . tiffany going attaining superior height from the comfort of it is start out, and today it隆炉s got way tiffany rings which usually having top quality and magnificence merchandise . Dare I say it, Avatar is recognized as a ought to see movie . Appeal costs range from $65 for fundamental sterling silver discs to above $eight,000 for [url=http://www.tiffanyringsdcooutlet.co.uk]tiffany and co outlet[/url] two of Jean Schlumberger's patterns . In 1853, Tiffany acquired the entire firm (known as Tiffany [url=http://www.cheaptiffanycharms.co.uk]tiffany sale[/url] & Co . In 1858 Tiffany隆炉s sold sections of the first transatlantic cable as souvenirs, which became one of the most publicized promotional events of that year.[/p][p]Mens Replica [url=http://www.bijouxstiffanyandcofrance.com]bijoux tiffany[/url] Watches You can also hold it in pizzeria . He [url=http://www.tiffanyjewelleryinuk.co.uk]tiffany bracelet uk[/url] offers an impassioned speech and asks the Na'vi to collect all of the tribes of Pandora to repel the invaders . All that is left for you to do is publish it online and get visitors to your website so they can read it . Dare I say it, Avatar is recognized as a ought to see movie . You are having an appointment with your lovely boy . Like it or not, [url=http://www.tiffanyringsdcooutlet.co.uk]tiffany and co[/url] you and your topic will be judged by the standard of spelling and punctuation . The back again tale is the fact that a big enterprise has styles to consider around Pandora from your locals due to the truth that this mineral is well worth tons of money . Tiffany (Tiffany) of the most prestigious six claw inlay design: [url=http://www.tiffanyjewelleryinuk.co.uk]tiffany jewellery uk[/url] prop diamond inlay on the top ring sets, diamonds flashing radiance enhance the extreme point, is still widely respected.[/p]