måndag 1 februari 2010

Gamla Kläder

Hej alla underbara.....här är det full rulle, jag har knappt hunnit med att sitta vid datorn, har haft så mycket annat för mej.....men nu så här emot kvällen börjar det lugna ner sej.Detta underbara romantiska linne kommer jag att lägga ut på min lilla bloggbutik, så underbart med alla brodyrer och handsydda knappar.
Sedan ett linne till... ljuvligt vackert.....
Och dessa fina örngott....
Ett underbart bordsborstset, och mycket mycket mera, fast allt hinner jag inte lägga in ikväll, så jag tar lite i morgon också!
Önskar alla en underbar Kväll!
Kram Kathrine!

19 kommentarer :

Viola sa...

Hur mkt fint har du egentligen i gömmorna...ljuvliga plagg, hoppas veckan har börjat bra...kram

Anonym sa...

Vad härliga saker du ska lägga ut igen:-)
Ha en riktigt fin kväll.
Kram

Lilla Lycksta sa...

Helt underbara saker. Ha en fin fortsättning på veckan.
Kram Camilla

liven sa...

Hei Kathrine!!
Du har bare så utrolig mye fint i bloggbutikken din...stadig noen fristelser!!
Kommer igjen til deg jeg!!

Ha en fin kveld

Elsa och Helena sa...

Vad mycket ljuvliga saker du visar...linnena är bara för söta!

Önskar dig en trevlig kväll:)

Kram Helena

Roses & Angels sa...

Hej! VILKEN underbar blogg och din butik, WOW jag är helt såld. Så fina saker du visar och säljer. Har lagt till mig som följare på båda, här vill man ju inte missa något, Ha en fin kväll kram Christa

hagagården sa...

Hej
Oj va mycke fint du har i din lilla bloggbutik,men jag undrar vad det är för trådrullar du ska lägga ut,är jätte intresserad av dom,det är mycke jag vill ha,och kommer att handla av dig snart men skulle gjärna villa ha trådrullarna också.
Kram
ninni

MODERN COUNTRY sa...

Hei Kathrine,

Men så fine bilder med vakkert Linne du viser! Åh de toppene var jo noe helt spesiellt. Ligner gamle franske, og så fint pyntet med rosene også. Er den fine sengen i bakgrunnen gammel?? Elsker gamle jernsenger, de har så mye charm.

Aina

hemtrevnad marie sa...

Hejsan Kathrine!!
Skifferskyltarna kostar 50 kr + frakt, (de med ett recept på är lite dyrare 75 kr)
kram på dig!

hemma hos lilla mej sa...

Vad mycket fint du har.Blir helt ojojoj vad fint och charmigt.Ha en skön kväll Varmkram Rita ♥

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ så mye fint du legger ut i butikken din...kribler i lommeboka mi...
Klem Kerstin

Myricas Farmor sa...

Hejsan
oj oj vad du har mycket fina saker som du säljer, men blir sååå jätte glad när man ser alla dessa ting, Man vill bara ha allt.
ha det gott så hörs vi
kramar

Katta sa...

Å så vackert det översta lilla livet är.Ha en bra dag, kram Katta

Roses & Angels sa...

Hej! Jag kommer att trivas alldeles bra här i dina fina blogg och butiken. Har fixat betalningen nu, vilken tur jag hade då som fick dom 2 sista. Wohoo. Tack för dina fina ord om min blogg. Hörs igen. Kram på dig//Christa

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så mycket härliga gamla kläder du har i dina gömmor...
Kram
Marie

hagagården sa...

Hej
Jag såg så fina små trådrullar i trä på höger sidan här på din blogg som jag tyckte såg fina ut,har fått lite pippi på trådrullar.
Kram
ninni

Anonym sa...

Tack snälla Kathrine för det som kom idag.
Sååååå fint att jag dånar här. Väldans gulligt kort med.
Stor kram till dig.

Agnes Maria sa...

Åhhh ! så mycket fint! vill ha!
ha det gott.
Kram Åsa

hagagården sa...

Hej
Den fina musen har min man köpt på coop forum,visst är den lite mysig.
kram
ninni