måndag 12 augusti 2013

Gamla Fynd...

Godmiddag alla fina Läsare...
Idag har jag roat mej med att fota gamla saker igen,
dessa kommer jag att lägga ut i bloggbutiken
I morgon Tisdag,
Dessa fina gamla bolsterkuddar,
inköpta i Danmark,

 En gammal fotpall, 
med ett fint petit point broderi,

 Ett helt otroligt gammalt överkast/pläd,
handgjort ett otroligt vackert hantverk,

 En gammal Allmoge häst,

 Ett gammalt badrumsskåp i trä med spegel,
och trähyllor inuti,

 Gamla kökssaker,
gammal Dansk kavel gammal sil,
gammal bleckplåtsburk mm, mm,

 Ooopppps, här kommer samma bild igen,
fniss!

 Gammal Baugettekorg,

 Gammal sockerströare,,

 Gammalt vitt porslin,
och lite annat så klart
så kika gärna in i morgon
Tisdag, 
här är det stora grejor på gång må ni tro!
Jag berättar en annan dag!
Till Helgen är det Formex som gäller,
så kul och inspirerande,,
Hoppas vi ses där!
Ler!


Önskar er alla en fin Dag!

Kramar Kathrine...

11 kommentarer :

Marie maräng sa...

Så många fina ting! Sockerströaren blir jag lite extra nyfiken på :)

Så kul att gå på Formex! Jag har aldrig varit där men det verkar så inspirerande ställe att besöka.

Hoppas du hittar mycket där!

Ha en fin start på veckan!
Kram Marie

hemma hos lilla mej sa...

Alltid massor av fina saker inne hos dej !Åh vad skoj att åka på Formex och njuta av härlig inspiration .Ha en skön start på nya veckan fina du .Kramar Rita ♥.

myrica sa...

Man vill bara ha ha när man ser alla dina fina saker,
HA det gott
kram

helle sa...

Så fiiint, hesten og kudderne ohhhh!

Kram Helle

Tinas bo sa...

Åååhh så mycket vackert!!!
Du är verkligen en hejare på att hitta skatter!

Kraam Tina

Viola sa...

Du fortsätter att hitta skatter ser jag, ljuvliga saker du fått tag i, ha en fin vecka, kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefint vitt porslin, allt är fint. Idag kom mitt täcke, jag gillar det väldigt mycket. Stort tack för finfin affär.
Kramar
AnnaMaria

Hanna sa...

Jag har sagt det förut och jag säger det igen bara så otroligt mycket fint.
Ha en bra kväll.
Kram
Hanna

Anno 1924 sa...

Mange herlige saker!! Klem

Hagbacken sa...

Alltid lika spännande med nya fynd! Och roligt med formex!

Ha en bra start på nya veckan :)

Kram Linda

Anonym sa...

Den där hästen var underbar! Hade varit fin till en liten skrutt :) Tack för fina ord hos mig!

/ <3 Jennie Bergius