tisdag 10 januari 2012

Lite nytt i Bloggbutiken

Godmorgon alla söta..
Nu har jag lagt in lite nytt i bloggbutiken,
en salig blandning av olika saker
.
Bla detta vita handfat i porslin,
.
Lite gamla kläder som denna fina underkjol
med mycket vidd,
snygg att ha under en kjol,
om man vill ha den där bondromantiska looken
.
Ett vackert gammalt vadderat siden täcke
i en mörkrosa nyans .
.

Och så klart lite mera kika gärna in på

http://fagel-blabutik.blogspot.com/ Önskar er alla en fin Dag Kramar Kathrine...

8 kommentarer :

Katta sa...

Det handfatet skulle ju vara snyggt som salladsskål med :) Jättefin färg på täcket. Ha en bra dag, kram Katta

Hulda sa...

Likte veldig godt det fatet i lyseblått. Så vakker farge det har. :) Ha en fin dag!

Vintage House sa...

Önskar dig en mysig dag här har äntligen lite snö kommit:)
kram
sandra

Norrfrids Eija sa...

Det kliar i fingrarna återigen när jag såg det där vadderade täcket...kan inte få nog av den tunga gamla kvaliten...tur jag redan har ett par stycken! Paketet har inte kommit ännu, men det brukar ju ta någon vecka, snart så...
Ha det gott,
Eija

Sallys hus sa...

Fina saker nu igen..;)
Önskar dig en mysig dag!
Kram Katarina

helle sa...

Lækre ting, du er så flittig!
Håber du får en god dag!

Kram Helle:-

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du är otrolig på och få tag i fina täcken, jag har ju två så jag vet vilken fin kvalitet det är. Ska titta in i butiken nu.
Kramar
AnnaMaria

Vitspets sa...

Vilka fina saker i butiken ...
Ha det så gott !
Kram karina