lördag 31 december 2011

Gott Nytt År...

Godmiddag
Idag är det sista dagen på det gamla året
och
här kommer lite bilder på arrangemanget jag
gjort, som jag lovade att jag skulle visa
idag
.
Fick inspiration när jag tittade på
Ernst Jul
Han arrangerade vackert med rosor,
och nu har jag härmat efter
Ler!
Valde vita rosor
.
Bilderna får tala...
.
Och med lite grön mossa runt om,
som jag hade kvar sedan i Julas
.
Det gick åt ganska många rosor, och så lite oasis
som jag sedan fyllde med vatten
Och sedan snittade jag bara rosorna ganska korta
och stack ner dom i oasisen
Inte alls svårt!!!
.
Och nu står dom här i den stora Gjutjärnsurnan
mitt på matsalsbordet.
Dessa bilder avslutar jag det gångna året med,
och passar på att tacka för alla fina
kommentarer och mail som jag fått
Ni är super!
Ett riktigt
Gott Nytt År
Önskar jag er alla!
Kramar Kathrine...

23 kommentarer :

hagagården sa...

Men oj så fint du har gjort,helt underbart!!!!
Stor nyårs kram till dig.
Ninni

Johanna Stålros sa...

JÄTTESNYGGT!!! Gott NYTT vännen. Kram

Ett ögonblick sa...

Så vackert!!!

Du är också super!!!
och jag är såå glad som får ha Dig som min bloggvän.

Ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
till Dig från mig.

kram lisamaja

Vitspets sa...

Jättesnyggt ....
GOTT NYTT ÅR !
Kram Karina och Spöket

Hulda sa...

Det var et flott blomsterarrangement. Nydelig med mosen og de hvite rosene i den rustikke krukken. Passet godt inn i ditt vakre interiør. Det var et tips å ta med seg til januar. :) God nyttårsaften!

rosenälvorna sa...

Gott nytt år till dig! Kram Christina

Lucie sa...

Lycka och kärlek i det närmaste året. Lucy

STENLYCKA sa...

Stor Varm Nyårskram till dig! Tack för alla vackra inlägg, för din underbara butik och alla rara hälsningar och service under året! Du är en underbar bloggvän!
Önskar dig och din familj all lycka under 2012!
Raina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Åh så fint Kathrine, inget slår vita rosor. Jättevackert med ett så lågt arrangemang.
GOTT NYTT ÅR vännen, hoppas du får en underbar nyårsafton.
Varm kram
AnnaMaria

Vintage House sa...

härligt vackert!

Nu ÖNSKAR JAG DIG ETT GOTT NYTT ÅR så syns vi igen 2012!
Varmaste kramen
Sandra

Hanna sa...

Vill titta in för att önska dig ett Gott Nytt År!
Kram
Hanna

Tinis vita hem sa...

Blomarrangemanget med de vita rosorna är supersnyggt :)
Önskar oxå dig ett riktigt gott nytt år!
kram Tini

Anneli sa...

Mycket vackert arrangemang!
Jag gjorde något liknande med röda nejlikor på julafton.

Nu önskar jag dig en fin nyårsafton och ser fram emot många härliga inlägg från dig år 2012.

GOTT NYTT ÅR,
Kram Anneli.

All Seasons sa...

HAPPY NEW YEAR, Kathrine.

Hugs,
patricia

Solveig sa...

Hos deg er det alltid vakkert, Kathrine! Denne flotte rosedekorasjonen er intet unnta. Nyyydelig plassert innenfor halvåpen dør.
Ønsker deg en flott nyttårsfeiring og alt godt for 2012, vennen!
Klem fra Solveig

@nne sa...

wish you a loveful 2012, @nne

helle sa...

Så smukt du fik arrangeret de vakre roser!! Jeg vil også ønske dig et rigtigt godt nytår, min ven!

Kram Helle

G:a Affären sa...

Härligt arrangemang med rosorna!
Önskar dig ETT GOTT NYTT ÅR Kathrine!
varm kram från mig, Cia

Vitt hus med svarta knutar sa...

Ett riktigt pampigt blomsterarrangemang som står sig väl på ett bord dukat för nyårsfirande!

Önskar dig och din familj ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

Kram,
Regina

familjen & inredning sa...

Vackert!!!
Kan tro att det gick åt några rosor.
Nyårskram Kicki

Evashusotorp sa...

Så fint !
Hoppas din nyårsafton blev härlig och ha det bra så här på årets FÖRSTA DAG:
Kram
Eva

Rose Garden Malevik sa...

Hej Katerhine
Underbart arr.:)
å missa nu inte....

N
Y
Å
R
S
P
A
R
T
Y
T

fortsätter.........
redan 70fina bloggar med...
VÄLKOMMEN
Håkan

Johanna Stålros sa...

Ja jag lär nog skriva fel ett tag;) hihi God fortsättning! Kram Johanna