tisdag 11 januari 2011

Lite nytt...

Godmorgon mina söta vänner.....
idag kommer jag att lägga in lite nytt på
bloggbutiken....
Dessa gamla växttavlor, som jag visade igår....
så snygga...
En närbild på denna med ranukler...
dekorativa svarta ramar.....
och en vacker text längst ner om blomman...
Har ni sett vad jag fått tag i,,, en gammal glastratt sådana som dom hade förr i Kemi salar odyl... jag har vänt upp och ner på denna och använder den som växtkupa... Här har jag satt den över mina vivor . Den kommer jag också att lägga ut på butiken, och lite till! Så Välkomna in och kika! Önskar alla en fin Dag! Kram Kathrine...

20 kommentarer :

liven sa...

flotte saker og disse blomsterbildene dine var så skjønne :o)

ha en fin dag :o)

@nne sa...

Nice idea! Wish you a beautiful day! @nne

hemma hos lilla mej sa...

Gomorron !Bara så fina saker visar du alltid.Blev bara så sött med krukan den lilla vivan och glas tratten.Ja kära du idet enkla bor det vackra .Ha en fin tisdag.Varm kram Rita ♥

Cathrines Kreative Hjørne sa...

God morgen!
Det var et vakkert blomsterbilder som står på ditt skathold - gustaviansk? Jeg er veldig svak for gustaviansk stil, som du kanskje har sett på bloggen min, og skulle gjerne hatt flere slike ting!

Ønsker deg en flott vinterdag!

Klem Cathrine :-)

Pia sa...

Du har idér du! Hoppas jag hittar min tratt någonstans, så jag använda den som du...!
Det där ditt skåp/skrivbord är så unikt - och vackert!!!

Ja, och tack för dina alltid så värmande kommentarer!!!!

Önskar dig en riktigt fin dag!

Kramar!!!
-Pia-

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du är bra på och se möjligheter, som med glastratten, fiffigt och snyggt. Ska bli kul och titta in i butiken.
Varm kram
AnnaMaria

Hulda sa...

Virkelig flotte de bildene, passet så godt der du har satt dem også. Stilig med "glassklokken" også.

Unknown sa...

Underbara tavlor. Fiffig idé med glastratten.
Kram Maria

himlaverket sa...

Ja, så fin tratt du har hittat...
och tavlorna var också jättefina.
roligt att förnya sig lite till våren...
kram ullamaria

Birgitta sa...

Så fint och fiffigt med kupan över blommorna, det gäller att man har idéer och kan se lite bortom det givna. Ha en bra dag, kramar Birgitta

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

Vad härliga bilder du har idag!
Jag blir också sugen att åka och handla nya vårblommer!

Visst är sängen fin men jag skulle vilja ha en till..
Men jag får nog leta efter en gammal säng på blocket!
Din gäst säng är fin!

Ha en bra dag!

Kram Sirpa

Margareta sa...

Hej !
Så mycket fina saker.Glastratten var verkligen charmig.Och en så fin viva därunder.

Önskar dig en trevlig kväll!
Kram Margareta

Anneli sa...

Hejsan.

Härliga saker, tavlorna var så söta.

Fiffig ide med glastratten, du har fantasi du...

Ha det gott,
Kram Anneli.

It's me sa...

Great idea!!....lovely day....love from me....Ria...xxx...

Viola sa...

Du finner alltid små guldkorn, hoppas dagen varit bra, kramen

Madame Morell sa...

O jag som just sa till min sambo att jag ville köpa ranukler imorgon efter jobbet. Så söt tavla! Goa du, som alltid kommenterar hos mig.
Jag blir jätteglad.
Kramar i massor

desde my ventana sa...

Wonderful ideas and images,
Hugs
Cecilia

Katta sa...

Vilken läcker glastratt! Funkar ju bra för växterna med som får andas då och snyggt blev det. Kram K

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Vilken bra idé och det blev jättecharmigt! Inte trodde man då på kemi lektionen att den kunde användas till detta :)

Kram Elin.

Romantik Seelchen sa...

viele herzliche Grüße von Jasmin,
ein kleiner Besuch in deinem schönen Wohnen,
eine schöne Zeit für dich und gute Wünsche