torsdag 11 februari 2010

En ny Dag!

Med nya möjligheter......I natt drömde jag rosen röda drömmar......jag ville inte vakna när klockan ringde, bara ligga kvar och fortsätta drömma.....
Igår besökte jag en loppis och hittade bla denna underbara gamla knytpåse med ett ljuvligt monogram.....
Lykta beställd från den underbara nätbutiken Piece of Heaven, kom för några dagar sen, och hänger just nu i mitt trapphus.......
Ännu en bild på denna skönhet.....
Gamla blomfat har jag kommit över, i svart och tegelrött, finns att köpa på min bloggbutik....
Tack för alla underbara kommentarer och mail ni lämnar efter er, det värmer mitt hjärta...
Kram Kathrine

16 kommentarer :

Roses & Angels sa...

Men wow vilka fint fynd och lyktan, så fiin. Övre bilden blev jag helt förtjust i så fin bild. Hoppas du får en underbar dag. kram

Uttan sa...

Vacker lykta.
Men jag tyckte det var lite lättare att komma upp idag.Vi har fått ljusare....så skönt.

Ha en bra dag!
Kram!

liven sa...

En nydelig pose og lykt!!!
Liker så godt leirpotter og helst de som er litt slitte :o)
ha en fin dag Kathrine

Mitt hvite hus sa...

Lykta var nydelig... falt også for dine gamle potter og fat... de er så sjarmerende...

Ha en fin dag

klem Kerstin

Myricas Farmor sa...

Hejsan
Vilken vacker Lyckta du fått tag på.
Jag har en liten lyckta i ett av min hörn i sovrummet det är så sött när det lyser lite diskret.

Jag kan nog inte säga att det var några klackar i taket i dag på morgonen, huu vad det var kallt 17 minusgrader, det blev mycket nu när vi haft sådär en 2 minus länge.Burrrrrr
Ha det gott
kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fina bilder du hittar, den på sovande flickan var så fin. Och så fina loppisfynd! Den påsen var i min smak, och lampan är jättefin. Som ett smycke hänger den i trappan.
Ha en fin torsdag
Kramar
AnnaMaria

Majas mammelucker sa...

Hej Kathrine
åhh vad jag blev lycklig det kom ett paket till mig igår..gissa om jag blev glad tack snälla du vad fint det var..kanoon fin lampa och jag håller med flickan på bilden är sååå fin.Ha en toppen helg .
Kram Maria

Viola sa...

Väldans fin var den lyktan...förstår att den påsen var i Anna Marias smak..så fort jag ser ett rött monogram så tänker jag på henne...:)

Hoppas du oxå fått njuta utav det fina vädret,

KRAM

Riitta / Wanilla sa...

Lyktan är så vackert,jättefina loppisfynd!
Ha det så bra,
Riitta

hemma hos lilla mej sa...

Vilka underbara fynd.Lyktan var så himla fin.Ha en skön torsdag Varmkram Rita ♥

Vita små hjärtan sa...

Hej vännen!
Å vilken vacker påse!!!! Vilken lycka att hitta en sån! Å lyktan var jättefin!
Ha en mysig kväll!
Kram Agnetha

Roses & Angels sa...

Hej! Älskar kött så den där ska vi lägga ut receptet på sen när jag hinner, hihi nu ska jag klippa min mans hår. Tjingeling. Ha en fin helg Kram

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej Kathrine.
Så fina köksbilder du visar i ditt förra inlägg.
Och vilken påse,ett riktigt fynd.
Här är inte så mycket loppisar för tillfället,så man gör inte så mycket fynd.
Längtar till sommaren och alla loppisar:)
Ha en härlig helg
Kram Anette

oumberligating sa...

Vad gäller egentligen för "oskrivna regler" när man bloggar! Självklart så måste man visa respekt och uppföra sig ordentligt när man skriver i någons kommentarsfält som jag gör nu!
Men och det är ett stort men, får man göra som jag gör nu? Att skriva en rad och bara ställa två enkla frågor? Hur mycket Disco är du? Och minns någon Falco? Ja, jag vet inte om man skulle kunna betrakta det som oetiskt eller kanske det verkar konstig? Ja, det var många frågor på en gång, har jag själv några svar? Ja, kanske några! Just nu är det sådan stiltje på min blogg så jag undrar om alla tittar på TV istället för att använda detta underbara medie! Ja, vem är jag då som skriver dessa rader, är faktiskt inte riktigt säker men jag går under tilltalsnamnet Peter Olofsson och har en blogg som heter Oumberliga Bloggen, eller rättare sagt Oumberligating fast just nu ikväll klockan 23 när dessa rader skrivs så är det Nostalgi 80-tals Disco hos mig!
Verkar det konstigt eller oroande? Det får du avgöra själv! Oumberlige Peter var inne här och läste lite och tittade sig omkring och gillade det han "såg"! Kanske har den här människan något att tillföra min blogg eller jag något att tillföra denna blogg, hmmm....det vet man som sagt inte förrän man provat!
Snart nytt dygn så jag passar på att önska en trevlig helg!
Mvh ifrån Oumberlige Peter!

Unknown sa...

Åhh,vilken vacker lykta du fått tag

i den är underbar älskar lyktor!
Så fina saker du hittat på loppis
kul när man gör fina fynd!

Önskar dig en trevlig helg
och en fin Alla hjärtans dag!

Kramar Maria

Unknown sa...

ps,så vackra blomfat du hittat
så fina i rött och svart!=)

Tack för gullig kommentar =)
hinner inte alltid svara direkt
inte blivit mycket bloggande
på sistone..

Kram och må så gott rara Du!